Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
(Bericht 1606870)
Simpelweg omdat ze eruit zouden gezet worden.
In een moskee is het grootste deel verboden voor vrouwen. Bovendien moeten ze gesluierd zijn.
|
Niet vanwege sluiers en andere achterlijkheden, maar onze overheden zou die bendes (want dat worden het stilaan...) gewoon bij hun nekvel weer de grens moeten overzetten! Waar halen deze lieden eigenlijk het lef vandaan? Ongevraagd, zonder toelating een ander land betreden, een kerk gaan innemen, niet meer vragen maar "eisen" dat ze papieren krijgen en geregulariseeerd worden = straks leefloon, medische verzorging, kindergeld, gratis school, dak boven hun hoofd enz enz??? Als we dan weten dat de meeste gewone gelukzoekers zijn die wat leugens en verhaaltjes komen vertellen, hun eigen papieren hebben weggegooid om hier van alles te kunnen beweren enz... Dat heeft niets meer met mensenrechten en mensenliefde te maken maar met rauw profitariaat: dat ze die bendes oppakken en over de grens zetten, zonder verdere kosten, multiculpraatjes en linkse juridische touwtrekkerij om ze hier toch maar jaren te laten rondhangen. Jaren geleden had ik daar het nodige begrip voor, nu hangen ze enkel nog mijn (en niet alleen mijn) keel uit.
Wanneer we weten dat (zie artikel en kommentaar enige tijd geleden) dat er weer 500.000 (jawel...) Afrikanen zitten te kamperen aan de kust van Mauretanië, om van daaruit Spanje en Europa weer in te palmen...
|