![]() |
Een getuigenis van ne maat op dour:
"Ben vorige week naar het dourfestival geweest met een 2tal vrienden en zoals verwacht stond er aan de ingang politie en security die iedereen apart aftaste . Van de 100.000 bezoekers die het festival meemaakte was er volgens mijn schatting toch zeker 80% blowers. Het mooist van al was dat men binnen mocht met een kleine hoeveelheid soft.Ik had een gram of 8 mee en mijn vrienden ook (die de politie ook vond)en we mochten zonder problemen binnen met onze wiet.Er werd niet afgewogen op de gram.de politie was zeer vriendelijk en het werd een pracht van een festival waar zowat iedereen blowde." Gewoon omdat jullie dit zo'n fijn onderwerp vinden. :lol: :lol: |
Dit illustreert gewoon het verschil tussen vlaanderen en wallonie.
Gelukkig zitten we met een ps'er aan justitie :twisted: :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is officieel (nog) niet toegelaten en de politie grijpt niet in. Mooi precedent is dat voor andere drughandel.
|
Vlaams, Waals of Georgisch.... op dat festival is verstandig gehandeld.
|
Citaat:
|
Pillen zijn dan weer hard-drugs, dus hebben met het gebeuren op Dour weinig te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die drugswet moet verstrengd worden. Het was zelfs een van hun stokpaardjes. Hoort gij daar nu nog iets van? |
Citaat:
|
aanvankelijk was ik ook een tegenstander van het gebruik van drug's, maar nu ben ik pro, waarom ? wel heel eenvoudig, laat de gebruikers allemaal naar de verdommenis gaan door het roken, spuiten en alle andere vormen van gebruik, hoe vlugger zij (de wieten) van deze aardbol verdwijnen, hoe beter. Wie zich moet inspuiten om te kunnen genieten van het leven mag van mij gerust verdwijnen , wie er mee begint moet zelfs gesteund worden ,niet financieel maar met zijn of haar lievelingsprodukt zodat het veel vlugger gaat, ik zou zeggen : hoe ze vooral niet tegen !!!
|
Citaat:
|
Koffie shops dat is een commerciele aktiviteit, daar ben ik geen voorstander van, alleen moeten wij (de staat) een duwtje geven of een harde duw, om dat spul aan diegene die het opeisen (let op mijn woordgebruik !) ook te geven. Ik heb er geen probleem mee om als niet gebruiker en als buitenstaander die gasten langzaam te zien creperen,
tenslotte vragen zij er toch om, waarom gebruikt een individu drugs ? omdat hij zich onder de normale mensen niet goed voelt, wie ben ik om die gasten tegen te houden, dat intreseerd mij niet, daarom mijn hard standpunt. |
Citaat:
Of het vlaams blok heeft ons jaren wat voorgelogen. Maar concreet; wat verstaat u dan onder opeisen. Zeg het ons; wat moeten we doen om aan het spul te raken. Hoever moeten we gaan? (overigens voor wiet is Holland al ver genoeg, dus nie te extreem veel vragen he) Citaat:
Citaat:
Dus volgens uw redenering; 1 op 2 mensen die gij tegenkomt op straat voelt zich niet goed in zijn vel? Zwak argument he, zeg nu zelf. Citaat:
|
dat is dan zo, ik sta op dat vlak inderdaad geisoleerd maar dat intreseerd mij niet. Ik gebruikte het woord opeisen opzettelijk om aan te duiden dat die junks het niet meer vragen of het mag maar zij vinden het gewoon hun "recht" , en een recht wordt opgeeist, snap je ?
Ho ja, ik zie alleen genieten, inderdaad daar kan ik je niet in tegenspreken en dan, als het genot voorbij is, want aan alles komt een einde.... dan beginnen we opnieuw zal je zeggen, inderdaad en als het opnieuw voorbij is, wel ? dan beginnen wij opnieuw ! Hoe noem jij dat ?? Inderdaad als grootvader ben ik bang dat mijn kleinkinderen er in kontakt kunnen mee komen, dank natuurlijk aan die wieten zoals jullie. Wat ik dan zal doen, mijn kleinkinderen verdedigen en beschermen want dat zijn mijn engelen, ik kan nu natuurlijk niet gaan verklaren dat mijn kleinkinderen daar gespaart van blijven, maar als grootvader samen met mijn kinderen (ouders) zullen wij daar dan het beste van maken. Ik heb meer medelijden met mensen die in de derde wereld liggen te creperen van de armoede, dan hier bij ons in de bres te springen voor onozelaars die zich wat goed willen voelen en zich als snobs willen gedragen, zich in de belangstelling willen werken door het gebruik van drugs. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overdaad schaadt. En school moet op de eerste plaats blijven komen. Ze hoeven elkaar niet in de weg te staan. Citaat:
En ik denk dat heel streng optreden en bestraffen juist veel meer schade doet dan goed. Trouwens hoe komt u aan de naam percloride? (weliswaar een foutje: het is perchloride, maar soit). |
u schrijft het hier zelf, u begint niet opnieuw, inderdaad, alleen als je het nodig hebt, en het nodig hebben hoe noem je dat ??
Begin eerst met de vraag te stellen, heb ik drugs nodig om mij goed te voelen ? en als je ze inderdaad nodig hebt, begin dan maar met nog meer vragen te stellen want dan is er iets verkeerd in je omgang met de maatschappij ! |
Citaat:
van die massa pillenvolk heb ik weinig gemerkt. zoals het in de standaard stond: "het enige wat die avond overvloedig werd geconsumeerd, was water". dat is me wat met die vooroordelen tegen technoliefhebbers. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be