![]() |
Citaat:
![]() Goed nieuws mag ook uitgebreider aan bod komen, hé? Twee van de meest gruwelijke mensen ter wereld zijn dankzij de Amerikanen voor altijd verdwenen. De toekomst is zowiezo veiliger. |
Voor de nostalgieke pro-saddammers, nog een paar foto's van de dictator en zijn dode zoons:
![]() ![]() ![]() |
Ze zien er nochtans zo onschuldig uit :wink:
|
Ah, zijn hier dan saddam aanhangers?
|
Citaat:
Qas het een dochter of de vrouw van Qaddafi die gedood werd onder die mentaliteit? [[size=6]IK wens NIET dat een Iraqui op de dochter van Bush schiet....[/size] met plaatsvervangende schaamte... |
Citaat:
De dochter van Bush daarentegen, heeft niets te maken met het beleid van haar vader. |
Citaat:
Indien u dat ontgaan is, dan bent u wel heel wereldvreemd. |
Citaat:
WAAR ZIJN AL DIE WESTERSE WAARDEN WAAR IEDEREEN ZO HOOG MEE OPLOOPT, GEBLEVEN?? Ik zeg nergens dat het heiligen waren, of martelaars voor de goede zaak, maar de moraal die hierachter steekt is zo primitief als die van Saddam himself! Ik ben daardoor even gechoqueerd als door een misdrijf van Saddam.. |
Ik volg filosoof hier volledig in... :?
|
Citaat:
Mensen die andere mensen martelen voor het plezier, die verdienen niet beter. Je mag dan nog een tegenstander zijn van het Amerikaanse beleid, tegen de uitschakeling van deze 2 criminelen kan je toch niet tegen zijn ? |
Niet te geloven dat er nog kwieten te vinden zijn die de dood van die twee gruwelijke venten verkeerd vinden.
De ene is er zelfs van 'geschokt'. :roll: En dan zijn ze zelfs niet zomaar geëxecutteerd! Ze werden omsingeld, begonnen zelf een schietpartij waarbij ze de dood vonden! Niet te geloven! |
Citaat:
|
http://www.standaard.be/nieuws/buite...ST24072003_028
Uday en Qusay zijn plots helden in Mosoel. MOSOEL -- De dood van Saddam Hoesseins zonen in een vuurgevecht heeft in de Noord-Iraakse stad Mosoel geen golf van opluchting teweeggebracht. Geen blijdschap maar woede heerst er in Mosoel over de dood van de twee meest gehate zonen van het land. ..... Door zich te verzetten in plaats van zich over te geven, hebben ze bewezen helden te zijn, vindt de huisvrouw Besma Mohammad Saleh. Terwijl ze in haar woning Iraakse cola over grote blokken ijs in brandschone glazen schenkt, zegt ze dat het leek alsof de wereld verging op het moment dat de Amerikanen hun aanval inzetten. ,,Explosies en geweervuur klonken door de wijk. Ik zag Amerikanen deuren intrappen van mensen en naar de daken rennen om van daaruit te vuren op het huis. Ik heb mijn hoofddoek en mantel omgedaan en ben naar mijn schoonmoeder gegaan.'' Ze vindt dat de Amerikanen de Irakezen hun recht op wraak hebben ontnomen. ,,Saddam en zijn zoons waren niet goed, maar het is niet toelaatbaar dat niet-moslims in Irak moslims doden. Wij kunnen onze zaken zelf wel oplossen'', zegt Besma Mohammad Saleh. .... |
Die Irakezen toch. :lol: Het blijven toch moslims, hé...
|
Ik ben het niet eens met de hele amerikaanse buitenlandse politiek, maar de dood van die twee zoontjes van Saddam vind ik helemaal niet erg. Integendeel.
|
Citaat:
|
Elke dode die er in een oorlog valt is er ene teveel. Het ware beter geweest deze mannen levend te arresteren en hen voor een rechtbank van hun eigen volk te brengen. De Amerikanen hebben gewoon een eigen cultureel gebruikje in ere gehouden waarvoor ze berucht zijn: lynchen.
Ik zou niet weten wie hier goed of kwaad is, maar mensenlevens zijn kostbaarder dan holle slogans. |
Citaat:
Het is weer een typisch voorbeeld van hoe je alles en nog wat moet draaien om het tegen de Amerikanen te gebruiken. Onze media zijn hier ook meesters in. Desinformatie heet dat. Voor de rest ben ik het met je eens, elke dode is er een teveel. Maar oorlog zonder slachtoffers, dat bestaat niet. En in dit geval was elke dag zonder oorlog er een meer van gruwelen van de familie Hussein. |
Wie het zwaard hanteert etc..
Ze hadden zich inderdaad kunnen overgeven... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be