![]() |
Vanavond woensdag 23 juli 2003 op Canvas-TV om 23u10 in BEWOGEN LEVEN:
[size=6]Vandaag: "De slaven van Auschwitz" [/size] De documentaire van vandaag wordt ingeleid door Ludo Abicht In april 1944 werden Morris, zijn broer Shlomo en hun neef Dario vanuit Saloniki in Griekenland naar het concentratiekamp van Auschwitz gedeporteerd. Al hun familieleden kwamen om, maar de drie mannen overleefden het onoverleefbare. ![]() Zij werden tewerkgesteld als Sondercommandos: de Joodse gevangenen die de gaskamers moesten opruimen en de lichamen van de vermoorde mensen verbranden in de crematoria. Meer dan 55 jaar na deze vreselijke tijd komen Morris, Shlomo en Dario voor het eerst samen naar Auschwitz. Slechts een kleine minderheid van de 1200 Sondercommandos overleefde de oorlog, want de Nazi's wilden alle kroongetuigen van de moord op miljoenen Joden elimineren. Het is hen niet gelukt. Bron: Canvas TV http://195.0.110.55/html/canvas_web/...2003_30_3.html ![]() ![]() Het dagelijkse werk van de Sonderkommando's |
Ik vermoed dat je vergeten bent:
"Wat het Vlaams Blok met 'tewerkstelling' bedoelt maar niet openlijk zegt". Uw volgeling, Basil |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vermoed dat Athena de onderliggende humor van Basil niet snapte.
Of las ik het verkeerd Basil ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien kunnen we de SP-a ook rechtspersoonlijkheid geven,voor wanneer er zich een nieuw agusta- schandaal aanbiedt. :wink:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.p...asc&highlight= |
Wat zou het toch leuk zijn nietwaar Piano, dat in navolging van Hitler en Stalin, partijen kunnen verboden worden waar U het niet mee eens bent.
Hoe hard U ook wast, er blijft toch nog altijd wat van hangen. :wink: :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is er dan zo "dubieus" aan de vzw's van het Vlaams Blok? Ook andere partijen hebben vzw's. Waar zit dan het verschil tussen die van het Vlaams Blok en die van andere partijen? Graag uw verhelderende commentaar. Trouwens, "weer eens over de schreef"... Ik merk dat er geen veroordeling is uitgesproken: bijgevolg is het volgens onze rechtsregels zo dat men slechts schuldig wordt bevonden nadat het bewezen werd en door een rechter bevestigd. Dit is niet gebeurd. Bijgevolg is uw stelling foutief (zoals gewoonlijk). |
Citaat:
|
Citaat:
Wat wel bemoedigend is het onderstaande:
|
Citaat:
Juist daarom moest er een wetswijziging komen die het mogelijk moest maken het Vlaams Blok voor de correctionele rechtbank te sleuren. Maar ook daar braadde de haring niet: twee opeenvolgende rechters maakten duidelijk dat ze geen zin hadden om de beul in een politieke afrekening te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Men kan niet blijven zeveren en zagen over de *********, tenzij als chantagemiddel om schadevergoedingen los te krijgen. "Dans votre pyama tout raillé, vous êtes prêt pour le grand jour! Fusillé et crapouillé, vous êtes au courant du long retour!" (Nacht und Nebel, CHENIN BLANC) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be