![]() |
In 2005 bestaat België 175 jaar... men is nu al bezig met het plannen van nóg grotere feesten... prachtig.
VIVE LA BELGIQUE LEVE BELGIË ES LEBE BELGIEN :onfire: :onfire: :onfire: :onfire: |
Citaat:
Als ze de mensen toch stom willen houden, kunnen ze de burger beter een dosis morfine opsturen. (lijkt me goedkoper en nog efficiënter) |
Citaat:
Ha gij zijt tegen feest! Maar als het voor Vlaanderen is, geen probleem e :roll: |
Citaat:
Het feest van 21 juli was echter nog een graad erger: van spontaneïteit was er al helemaal geen sprake meer om dan nog maar te zwijgen van de walgelijke politieke recuperatie. |
Ik ben op 11 juli met twee andere Vlaams-nationalistische vrouwen gaan fuiven op eigen kosten. Van de feestchecks maakten enkel mensen gebruik die geen uitgesproken Vlaamse overtuiging hadden.
Net zo is het met de dure grap die rond 21 juli wordt gebouwd. Wie écht reden voelt om iets te vieren doet dat wel op eigen kosten inplaats van op die van iemand anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Antwoord op mijn vraag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De persmededelingen voor 2005 zijn vast reeds geschreven: "Deze keer keken 200.000 mensen op het Koningsplein naar het vuurwerk" Dat zal dan neerkomen op 10 mensen per vierkante meter. Geen probleem echter. De cijfers van 2003 (5 kijkers per vierkante meters) worden door de media en vele burgers ook geloofd. |
Citaat:
Wekenlange en uitgebreidde reclamecampagne in alle media Zeer sterke concertaffiche (mensen betalen daar in normaal geval 50 euro voor). |
En nu gingen ze dus NIET spontaan naar die zeer sterke affiche? Wel wel :roll:
|
Citaat:
Zelfs tot op de dag van vandaag spreken Franstalige (federale) ministers de taal van de meerderheid van de bevolking NIET. Leve Belgie? Dag, Jan! |
Citaat:
Maar daar moet België niet voor barsten. |
Citaat:
Ik vind [size=7]175 [/size]jaar méér dan genoeg tijd om Franstalige exellenties te laten inzien dat ze best de taal van de meerderheid van de bevolking spreken. Als ze dit na [size=7]175 [/size]jaar nog stééds niet doen, is er toch wat meer aan de hand. Hier kan je duidelijk spreken van onwil. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be