![]() |
Vlaams Belang: gemeenteraadsverkiezingen 2006
Mijn idee is om hier een topic te beginnen over hoe de VB-afdelingen het best de gemeenteraadsverkiezingen kunnen winnen. en dit rekening houdend met de plaatselijke gevoeligheden. Ook kunnen we hier afspraken maken om mekaar te helpen.
Wat vinden jullie hiervan? Ik zal al direct van wal steken: zijn er hier mensen uit het Ieperse die willen helpen op zondag 2 juli tijdens de guldensporenviering aldaar? |
Ga je hier nu iedereen optrommelen om partijslaaf van het VB te worden?
|
Citaat:
|
Citaat:
Kom zeg, doe eens normaal! Niet iedereen die een onafhankelijk Vlaanderen wil, wil een Vlaanderen met het VB (dat is gewoon overstappen van een democratie naar een dictatuur)! |
Natuurlijk niet. Alleen verstandig rechts, de rest kan zich bij de bub aansluiten. En wie is er hier voorstander van een autoritaire monarchie?
|
Citaat:
2. Hoewel ik niets meer met BUB te maken heb, wil ik toch even een correctie aanbrengen: BUB is een centrumpartij. 3. Niemand is voorstander van een autoritaire monarchie, net zoals er niemand voorstander is van een autoritaire republiek Vlaanderen. |
Hyoens, dat heeft geen zak met "rechts" te maken.
Er zijn rechtse federalisten, rechtse confederalisten, maar het is volstrekt belachelijk te stellen dat wie "rechts" is ook vlaamsnationalistisch is. Omgekeerd slaagt de redenering ook nergens op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
veldslag, tactisch, oorlog... aan de gehanteerde terminologie zie je al hoe de doorsnee fanatieke VB-er vanbinnen in elkaar zit. als ge een neonazi een proper gestreken hemd aandoet blijft 't toch een neonazi. ze kunnen het niet wegsteken. |
Citaat:
2 Het zou kunnen daarvoor ken ik de partij niet goe genoeg 3 idd. Zelf ben ik voor een republiek waar de burger regelmatig hun opinies kunnen uiten in referenda 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk het, na de welkomsgroep, deze oproep.:lol: |
Citaat:
wij hebben er ooit gevonden ;-) |
Citaat:
Jan Hyoens is overigens niet het hele VB. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet uit het Ieperse maar ik zal er zijn Zie privebericht;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be