Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Vlaams Belang: gemeenteraadsverkiezingen 2006 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=47981)

jan hyoens 3 april 2006 13:32

Vlaams Belang: gemeenteraadsverkiezingen 2006

Mijn idee is om hier een topic te beginnen over hoe de VB-afdelingen het best de gemeenteraadsverkiezingen kunnen winnen. en dit rekening houdend met de plaatselijke gevoeligheden. Ook kunnen we hier afspraken maken om mekaar te helpen.

Wat vinden jullie hiervan?

Ik zal al direct van wal steken: zijn er hier mensen uit het Ieperse die willen helpen op zondag 2 juli tijdens de guldensporenviering aldaar?

Kim 3 april 2006 15:30

Ga je hier nu iedereen optrommelen om partijslaaf van het VB te worden?

jan hyoens 4 april 2006 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1615625)
Ga je hier nu iedereen optrommelen om partijslaaf van het VB te worden?

Nee, ik roep hen op om zich te bevrijden van 175 jaar belgische slavernij! Een verkiezing zie ik als een veldslag die we tactisch moeten benaderen en winnen om zo de oorlog te eindigen en dat zal pas gebeuren als belgziekte ophoudt met te bestaan en de coburgs naar Benidorm zullen gevlucht zijn!

Kim 4 april 2006 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 1616755)
Nee, ik roep hen op om zich te bevrijden van 175 jaar belgische slavernij! Een verkiezing zie ik als een veldslag die we tactisch moeten benaderen en winnen om zo de oorlog te eindigen en dat zal pas gebeuren als belgziekte ophoudt met te bestaan en de coburgs naar Benidorm zullen gevlucht zijn!

Dus je verwacht van iedereen die een beetje rechts denkt, dat ze zich automatisch bij het VB aansluiten?

Kom zeg, doe eens normaal! Niet iedereen die een onafhankelijk Vlaanderen wil, wil een Vlaanderen met het VB (dat is gewoon overstappen van een democratie naar een dictatuur)!

jan hyoens 4 april 2006 10:46

Natuurlijk niet. Alleen verstandig rechts, de rest kan zich bij de bub aansluiten. En wie is er hier voorstander van een autoritaire monarchie?

Kim 4 april 2006 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 1616876)
Natuurlijk niet. Alleen verstandig rechts, de rest kan zich bij de bub aansluiten. En wie is er hier voorstander van een autoritaire monarchie?

1. Verstandig rechts stemt niet op het VB.
2. Hoewel ik niets meer met BUB te maken heb, wil ik toch even een correctie aanbrengen: BUB is een centrumpartij.
3. Niemand is voorstander van een autoritaire monarchie, net zoals er niemand voorstander is van een autoritaire republiek Vlaanderen.

Ambiorix 4 april 2006 13:25

Hyoens, dat heeft geen zak met "rechts" te maken.
Er zijn rechtse federalisten, rechtse confederalisten, maar het is volstrekt belachelijk te stellen dat wie "rechts" is ook vlaamsnationalistisch is. Omgekeerd slaagt de redenering ook nergens op.

Knuppel 4 april 2006 14:34

Citaat:

Ik zal al direct van wal steken: zijn er hier mensen uit het Ieperse die willen helpen op zondag 2 juli tijdens de guldensporenviering aldaar?
Niet dat ik mijn bank met die van Fortis wil ruilen maar die pakt het beter wel beter aan dan jij, Jan. Fortis vraagt namelijk waar ZIJ JOU mee kunnen helpen.

jan hyoens 4 april 2006 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1617205)
Niet dat ik mijn bank met die van Fortis wil ruilen maar die pakt het beter wel beter aan dan jij, Jan. Fortis vraagt namelijk waar ZIJ JOU mee kunnen helpen.

Ik wil hen wel vragen of ze mij willen helpen maar ik denk kan het antwoord al raden!

Hans1 4 april 2006 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 1615364)
Mijn idee is om hier een topic te beginnen over hoe de VB-afdelingen het best de gemeenteraadsverkiezingen kunnen winnen. en dit rekening houdend met de plaatselijke gevoeligheden. Ook kunnen we hier afspraken maken om mekaar te helpen.

Vindt het VB geen mensen meer misschien?;-)

Mitgard 4 april 2006 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 1616755)

veldslag, tactisch, oorlog...
aan de gehanteerde terminologie zie je al hoe de doorsnee fanatieke VB-er vanbinnen in elkaar zit.
als ge een neonazi een proper gestreken hemd aandoet blijft 't toch een neonazi. ze kunnen het niet wegsteken.

garfield 4 april 2006 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1617048)
1. Verstandig rechts stemt niet op het VB.
2. Hoewel ik niets meer met BUB te maken heb, wil ik toch even een correctie aanbrengen: BUB is een centrumpartij.
3. Niemand is voorstander van een autoritaire monarchie, net zoals er niemand voorstander is van een autoritaire republiek Vlaanderen.

1 nu niet veralgemenen hé ;-) ik zen verstandig genoeg om niet op vld, cd&v-nva en consoorten te stemmen. Ik heb aan deductie gedaan en bij het Belang uitgekomen.
2 Het zou kunnen daarvoor ken ik de partij niet goe genoeg
3 idd. Zelf ben ik voor een republiek waar de burger regelmatig hun opinies kunnen uiten in referenda 8)

guido 007 4 april 2006 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 1616876)

Verstandig rechts zit zeker niet bij het VB

guido 007 4 april 2006 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1617460)

Ik denk het, na de welkomsgroep, deze oproep.:lol:

lordoffaith 4 april 2006 18:33

Citaat:

wij hebben er ooit gevonden ;-)

Knuppel 4 april 2006 19:01

Citaat:

Ik vrees voor jou dat het VB meer mensen heeft gevonden dan jij kiezers.

Jan Hyoens is overigens niet het hele VB.

Knuppel 4 april 2006 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 1617653)
Ik denk het, na de welkomsgroep, deze oproep.:lol:

Heb jij soms nog meer schrik van Jan dan van de Welkomstgroep?

Knuppel 4 april 2006 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 1617650)
Verstandig rechts zit zeker niet bij het VB

Waar dan wel volgens jou?

Micha 4 april 2006 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 1615364)

Niet uit het Ieperse maar ik zal er zijn
Zie privebericht;-)

phoebe 5 april 2006 23:16

Citaat:

Ik denk dat het Vlaams Belang meer kiezers aantrekt dan uw Chiro bewegingske Hans1...Blubblubblub:roll: ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be