Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Wie moet de wankele, krakende en piepende troon der Belgen bestijgen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=47992)

marijke taffein 3 april 2006 17:39

Wie moet de wankele, krakende en piepende troon der Belgen bestijgen?

Wie moet de wankele, krakende en piepende troon der Belgen bestijgen? Als u een geschikte kandidaat ziet - u hoeft zich niet per se tot leden van de koninklijke familie te beperken - meld het dan . En kijk meteen ook eens wie de anderen voordragen, en waarom

heb dit net overgenomen uit de humo vind dit wel een geschikt onderwerp voor dit forum ook dus laat jullie maar gaan

Flippend Rund 3 april 2006 17:40

Ik vind dat de volgende koning van België moet betalen voor dit voorrecht, ipv ervoor betaald te worden.

marijke taffein 3 april 2006 17:46

ik stel erika de m. voor [zie ik ben 1 van de 500.000 verdwenen belgen ] ---deze dame heeft me 5 jaar lang bestolen van iedere frank die ik verdiende en mijn pensioen en loop nog steeds ongestraft rond ondanks alle pogingen van mij om eindelijk gerechtigheid te krijgen ---- zij kan het geld ongestraft uit je zakken kloppen en dit is echt een koning waardig

taffein marijke

maddox 3 april 2006 17:50

Verkopen bij opbod die troon, en de koper krijgt alleen de troon en de titel. Maar voor de rest Niks, Nada, Njente.

De Koning der Belgen, de titel die evenveel waard is als de opplakstikker bij een doos chocomelkpoeder.

Pelgrim 3 april 2006 18:22

ik stel mijzelf kandidaat. Veel talent hebt ge toch niet nodig.

Proletariër 3 april 2006 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 1615943)
ik stel mijzelf kandidaat. Veel talent hebt ge toch niet nodig.

wilt ge daarmee zeggen dat ge nie veel talenten hebt? ;-)

Pelgrim 3 april 2006 18:53

euh... nee ik wil zeggen dat de lat toch niet zo hoog ligt en dat...

euh, never mind ;)

Chipie 3 april 2006 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër (Bericht 1615978)
wilt ge daarmee zeggen dat ge nie veel talenten hebt? ;-)

Idd... :wink:

Pelgrim 3 april 2006 18:56

een spitsmuizenbreintje is alleszins al ruim voldoende om koning te worden hoor, dus waag uw kans ;)

Proletariër 3 april 2006 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 1615997)
een spitsmuizenbreintje is alleszins al ruim voldoende om koning te worden hoor, dus waag uw kans ;)

de kroon is wat te groot voor zijn klein spitsmuizenhoofdje :-D

Chipie 3 april 2006 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 1615997)

En, omdat muizen piepen, zou een piepende troon nog niet eens opvallen... :wink:

[SIZE=7]Chipie for King...[/SIZE]

marijke taffein 3 april 2006 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE (Bericht 1616007)
En, omdat muizen piepen, zou een piepende troon nog niet eens opvallen... :wink:

[SIZE=7]Chipie for King...[/SIZE]

haha sebiet moeten we hier nog verkiezingen organizeren----zijn er nog mensen met slogans net als chipie

Pelgrim 3 april 2006 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marijke taffein (Bericht 1616040)
haha sebiet moeten we hier nog verkiezingen organizeren

watte? toch geen democratie zeker?8O

Apocalyps 3 april 2006 19:40

Eddy Wally?

marijke taffein 3 april 2006 19:48

die zwaait wel schoon een koning waardig ---hihi heb in ertvelde gewoond en kwam hem eens tegen in een auto rijdend op de autostrade hij herkende me en begon te zwaaien ....moooving sight lol

Karma 3 april 2006 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marijke taffein (Bericht 1616078)
die zwaait wel schoon een koning waardig ---hihi heb in ertvelde gewoond en kwam hem eens tegen in een auto rijdend op de autostrade hij herkende me en begon te zwaaien ....moooving sight lol

denk je dat hij je herkende? EW zwaait naar iedereen. Gezellig.

Frodo 3 april 2006 20:02

NIEMAND !

Tegen dan Vlaanderen Onafhankelijk !

Duvelke 3 april 2006 20:05

Prins filip e

Duvelke 3 april 2006 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frodo (Bericht 1616091)
NIEMAND !

Tegen dan Vlaanderen Onafhankelijk !

:roll:

King of beggars and fleas 3 april 2006 20:08

men zou volgens mij naar een daklozenopvangcentrum moeten gaan en daar gewoon de eerste de beste dakloze vragen of ie aub koning wil worden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be