![]() |
Academici, wie ergert zich er nog aan ?
Je kan met de meeste van die gasten totaal niets aanvangen.
Als ze te lang aan de univ blijven plakken ( doctoraat, professor ) is het compleet hopeloos. De meesten zijn zo vakidioot dat ze zich meestal compleet vastrijden in details, het merendeel kan niet uit de ivoren toren en mist iedere voeling met de realiteit, proces on the ground. Enkele top-onderzoekers in de VS, van Vlaemsche komaf, weigerden naar Vlaenderen terug te komen als researcher omdat in dit land een ware beschutte werkplaats regeert in die instituten, waar initiatief zelden wordt gewaardeerd. De academicus-ambtenaar ... Ander en beter graag. Zeker als je met die kwieten moet samenwerken en denken dat ze alles beter weten, terwijl ze nougabollen vat hebben op de praktische realiteit. |
ik denk toch dat ze meer weten dan jij ;-)
|
Citaat:
|
alcazar weet hoe ge een eekhoorn moet vangen.
|
Citaat:
|
ze komen naar je toegelopen?
|
ik heb gelukkig niet mogen studeren omdat mijn ouders dachten dat een cannabisgebruiker dat niet kan
|
alleen als ik in gezelschap ben met mensen van uw soort.
cfr nynorsk |
maar weinig gezelschap, eh *knuffel* :hug:
|
Citaat:
|
amai, zo'n menslievendheid :cheer:
|
Citaat:
|
Dat is waar. Ik voel me soms nog wat te min.
|
Citaat:
|
Citaat:
Was jij bij de Hitler jeugd of wa ??? |
Ik geef de threadstarter gelijk! Als je ziet wat voor een mensen er soms aan het hoofd van een bedrijf staan :s
edit: wel niet veralgemenen ntrlk;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik zoveel ervaring heb met professoren (of hun assistenten), maar de meeste die ik ontmoet heb, zijn helemaal niet zo wereldvreemd. Trouwens ('k doe nu mijn eerste jaar burgerlijk, dus 'k heb onder andere een heel deel wiskunde-proffen), die mannen zijn volop de wiskunde theoriëen van de komende eeuw aan't uitwerken. Binnen 50 jaar vinden ze daar een toepassing voor in de fysica, en binnen 100 jaar hebben we een toepassing 'in real life'. Oké, je hebt soms rare gevallen, maar heb je dat niet overal? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be