![]() |
Ex baas Star Wars Ruimteschild: 9-11 conspiracy
Citaat:
Zo'n klepper met zulke credentials ( in vergelijking waarbij de skeptici flutters op dit forum rozijnenbroodraapsels zijn ) die zulke uitspraken doet, en niet eens het vrt ( ik draai uw hoofd vol met zinloze shit brol ) journaal haalt. Yup, we zijn goed bezig :lol: |
Wat een attention whore zeg... :D
|
Gelukkig zijt gij niet zo eh.
|
Ik verschijn niet op internet, behalve hier, maar da's normaal.
|
dubbel.
|
Citaat:
Ten tweede, hij is heus niet de eerste (of enige) met enige credentials die geen geloof hecht aan de officiele 9/11-versie. Nu, waarom zou Bowman het vrt nieuws halen? Ralph Nader, Independent candidate for President, heeft het vrt nieuws niet gehaald. Edward L. Peck, former US Ambassador and Chief of Mission to Iraq, former Deputy Director to the White House Task Force on Terrorism, heeft het vrt nieuws niet gehaald. Morton Goulder, Deputy Secretary for Intelligence and Warning under Nixon, Ford, and Carter, heeft het vrt nieuws niet gehaald. Morgan Reynolds, Former Chief Economist under President Bush, heeft het vrt nieuws niet gehaald. Paul Craig Roberts, Assistant Sect. of Treasury under Pres. Reagan, heeft het vrt nieuws niet gehaald. Cynthia McKinney, U.S. Congresswoman, heeft het vrt nieuws niet gehaald. Philip J. Berg, Esquire, former deputy attorney general, Pennsylvania, heeft het vrt nieuws niet gehaald. John Buchanan, author, candidate for the Republican Party Presidential nomination, 2004, heeft het vrt nieuws niet gehaald. Michael Meacher, UK Minister of Environment (1997 - 2003) heeft het vrt nieuws niet gehaald. Catherine Austin Fitts, Ass. Sect. of Housing For President Bush, heeft het vrt nieuws niet gehaald. Alexander von Bulow, former German Minister, heeft het vrt nieuws niet gehaald. En zo kan er nog een stuk of honderd opnoemen, die niet enkel het vrt nieuws niet hebben gehaald, maar zelfs niet de Amerikaanse nieuwszenders hebben gehaald. :| |
Allemaal conspiracy theoristen, allemaal mensen die de disbelievers vanwege hun standpunten moeten bestempelen als aandachtzoekers, charlatans, etc... Hun wereldbeeld is echt simpel in dit geval. De feiten die deze personen aanbrengen (die grotendeels hetzelfde zijn) worden zonder kritische benadering bekeken.
Tja, sommige willen zich eenmaal blijven vasthouden aan strohalmen. De strohalmen in dit geval zijn het feit dat alles min of meer is zoals het voorgesteld wordt via de mainstream informatiekanalen. Integendeel, het is geenszinds zoals het voorgesteld wordt. Toen ik onlangs over 9/11 en de NWO bezig was tegen iemand zei hij op verwijtende toon tegen mij "zo heb je totaal geen zekerheden meer". Dat bevestigd nogmaals voor mij dat 9/11 en vooral de NWO zo moeilijk acceptabel zijn voor sommigen omdat het bepaalde zekerheden waar ze heel hun leven impliciet in geloofd hebben geen grond blijken te hebben. Je moet het ene voor het andere inruilen, en alleen jezelf kan er iets aan doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be