![]() |
De 'hoeveel waarschuwen heeft u?-topic!
Gewoon om te stoefen. Ik heb waarschuwingsniveau 5 na twee waarschuwingen heden namiddag.
Wie doet beter? 8) |
ja en waar vindt ge dat ofzo?
|
naast uitloggen. Directe verwijzingen -> aantal waarschuwingen of zoiets
|
aja, kweenie: ma ik kreeg zo wa PM's van moderatoren dat ik waarschuwingen kreeg.
En blijkt als ge aan tien zit da ge 7 dagen geband zijt. |
aja ik zie het
awel: zéro. verbaast u dat? mij ook. |
ge moet keer op uw eigen nick klikken: rechtsbovenaan staat er bij mij zoiest
Bekijk profiel: MaXiMuS Schepen MaXiMuS ![]() User ID : 6653 Waarschuwingen: 2 Waarschuwingsniveau: 5 Bekijkt onderwerp De 'hoeveel waarschuwen heeft u?-topic! @ 23:46 |
ik ben een brave jongen :)
|
Bij mijn weten 0. Ik trek mij daar ook niets van aan.
|
9,5 :(
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
0 waarschuwingen. Ik ben misschien niet "stoer" :(
|
1 voor het openen van een draad in het verkeerde forum :(
|
:D
ik geen. ik moet eens wat meer gaan jantje pesten denk ik. begon ie maar weer eens over kamelenpis. *nostalgie* |
ik hoef geen waarschuwingen
|
Bericht geplaatst in een foutief forum 1 360 No Yes Yes Yes
Flooding Veelvuldig NA elkaar plaatsen van berichten (Vloed...) 2 360 No Yes Yes Yes Seksueel getint Plaatsen van (grove) seksueel getinte berichten 3 360 No Yes No Yes Persoonlijke aanval Persoonlijke aanval / schelden 4 360 No Yes No Yes Spam Veelvuldig plaatsen van reclame 5 360 No Yes Yes Yes Privacyschending Vrijgeven persoonlijke informatie van andere leden 5 360 No Yes No Yes Persoonlijke topic Persoonlijke topic, een onderwerp die enkel de bedoeling heeft een ander forumlid te beschimpen en aanverwanten. 5 360 No Yes No No Revisionisme / negationisme Revisionisme / negationisme 8 360 Yes Yes No Yes Aanzetten tot geweld Aanzetten tot geweld 8 360 Yes Yes No Yes Antisemitisme Antisemitisme ;-) |
0!!!
|
Ontkenning van de holocaust is blijkbaar 8 punten. Diegene die geloven dat het niet echt is kunnen zich toch éénmaal laten gaan. Je geraakt tenminste niet direct in de bak.:-D
|
Wauw PAJOT, jij hebt heel het curriculum politicae doorlopen :D
|
0.
Dat trekt op niets. Zal democratsteve, Pindar en 2004gun eens flink de huid volschelden! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be