![]() |
Filmavond gratis Di25april'06 TheMotorcycleDiaries Antwerpen
Dinsdag
25 april ‘06 Filmavond om 20.00u The Motorcycle Diaries The Motorcycle Diaries vertelt niet alleen de belevenissen van het avontuurlijke duo (Che Guevara en Alberto Granado), maar ook hun confrontatie met de onrechtvaardigheden van een onverbiddelijkklassensysteem. Het gaat in éérste plaats over een zoektocht naar het innerlijke en naar de origines van een revolutionaire geest! Iedereen welkom! Beste, Ik, Nathalie, heb samen met mijn collega Vincent een 'studentenwerking' opgericht. Wat juist voor één? Wij willen + 20ers laten samenkomen die ECHT zijn (eigenzinnig, collectief, humanistisch & tegendraads). We organiseren studentdebates, workshops, filmavonden, zomeruniversiteit,.. Daarom willen we beroep doen op jullie om deze info door te sturen naar je leden/vrienden/vijanden of gewoon wat mondelinge reclame te maken.. Wie weet vind je (als studenten e.a.club) dit interessant en wil je mss met ons eens samenwerken rond één bepaald thema? --> minder werk & kosten delen + je eigen club aan een ander publiek* vertegenwoordigen, waarom niet? Heb je tijd, je bent welkom op deze filmavond en wie weet is de volgende activiteit wel de onze.. We zijn nog momenteel volop bezig met de site (www.echtvrij.be) dus ik zal jullie nog een keer contacteren om deze eens goed te promoten, dus jullie zijn nog niet van me af ECHT heeft sinds kort ook een eigen forum: www.echtvrij.be/forum Heb je nog een vraagje (of 2,3..) je mag me altijd mailen, bellen,.. Mvg, nathalie en co. Dus wanneer? de 2de woensdag na de paasvakantie 25 april Waar? Entrepot Du Congo (het zuid) op de Vlaamse Kaai, De Burburestraat 2 gratis |
Echt een maatschappelijke discussie waard! :roll:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be