![]() |
Hoe komt het dat de site van de BuB niet te lezen valt in het Duits?
|
Citaat:
belgie-belgique ja ! maar belgien........... nein ! :wink: [/quote] |
Meer heb ik op het internet niet gevonden :lol:
Fitzgerald Kuzs, 'ne duutsjer, sjreef "Schweig Bub" in e Frankisch dialekt. ... eerst begraven in Eben-Emaal, later overgebracht naar het Duits oorlogskerkhof van ... |
Citaat:
lol, wou het gewoon eens in het Duits lezen en vond het niet in het Duits. Als nen mens eens Duits wil oefenen... |
Citaat:
Ge kunt het misschien eens gaan vragen in Laken op 't paleis, die zijn toch van "Saksen Coburgh" ???? dus die zullen perfect duits spreken en zitten waarschijnlijk niet om een vertalingske meer of minder verlegen ! :lol: :lol: :lol: |
Tis dat. Albert 1 was daarom nogal ambetant dat hij in het slagveld tegenover zijn achterneef stond :D
|
Citaat:
Een vertalingske naar het Duits was teveel gevraagd. ![]() |
Citaat:
Een vertalingske naar het Duits was teveel gevraagd. ![]() |
Spijtig.. :( :cry:
|
Spijtig.. :( :cry:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeer tegen je zin geef ik je gedeeltelijk gelijk: schandalig dat we zo tergend lang moesten wachten op een Nederlandse vertaling van de grondwet. Andere tijden.
Dat is verleden tijd, vandaag is er geen verfransing meer zoals toen (geen oneerlijke verfransing) en de strijd voor de vlaamse taal is zo goed als gestreden, behoudens enkele wantoestanden. |
Zeer tegen je zin geef ik je gedeeltelijk gelijk: schandalig dat we zo tergend lang moesten wachten op een Nederlandse vertaling van de grondwet. Andere tijden.
Dat is verleden tijd, vandaag is er geen verfransing meer zoals toen (geen oneerlijke verfransing) en de strijd voor de vlaamse taal is zo goed als gestreden, behoudens enkele wantoestanden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. U zit totaal naast de kwestie. 2. Ik ga zelf wel mijn vrienden kiezen, dank u! 3. Wat zo speciaal is aan de "jeugdjaren van Dewinter" lijkt mij te ontgaan. |
Citaat:
1. U zit totaal naast de kwestie. 2. Ik ga zelf wel mijn vrienden kiezen, dank u! 3. Wat zo speciaal is aan de "jeugdjaren van Dewinter" lijkt mij te ontgaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be