![]() |
Merkwaardig toch hoe de unitaristische belgicisten plots allemaal veranderen in separatisten en spreken over bezettingen en overheersingen door de Nederlanders als men een hereniging van de Lage Landen bepleit. Blijkbaar is Belgisch separatisme "goed" en Vlaams separatisme "fout".
|
Belgisch separatisme gebeurde 173 jaar geleden, Vlaams separatisme zal nooit gebeuren. Punt.
|
Citaat:
U antwoordt niet op de vraag. Waarom had het zuiden 173 jaar geleden wel het recht om zich af te scheiden van het noorden -wat overigens in den beginne niet eens de bedoeling was- en waren de orangisten 'fout', terwijl nu zelfs de gematigde vlaamsgezinden -(con)federalisten e.a.- des duivels zijn en de BUB'ers de redders des vaderlands? Ik kan misschien niet zo slim zijn als u (nou ja), maar ik zie echt geen verschil... of u moet toegeven dat er geen objectieve redenen zijn om het zootje hier ondanks alles bijeen te houden. |
Citaat:
|
Een Vl. republiek voor 10% verzuurden?
|
Citaat:
|
Citaat:
België is de realiteit op dit moment. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik ooit gezegd dat de Belgische afscheiding toen een goede zaak was? Ik weet alleen dat we nu 173 jaar verder, en dat geen mens om hereniging vraagt. |
Ik wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allez, wijsneus, toont gij dan maar eens aan met een opiniepeiling dat er meer dan 50 procent tégen België is :roll: |
Citaat:
Nu jij 8) |
Citaat:
Ik ben dan ook voor een Unitair België met decentralisatie naar de negen provincies! |
zucht
|
Zucht zucht! :roll:
|
Citaat:
en glazen bollen.. vlaanderen onafhankelijk en tis in de sjakos.. ja banaan :P |
[quote="Trolvoor ijzersterke argumenten gesproken.
en glazen bollen.. vlaanderen onafhankelijk en tis in de sjakos.. ja banaan :P[/quote] Misschien kunt u eens de post van Patriot op het vorige blad terug lezen, dan begrijpt u waarom ik zucht zucht zeg. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be