![]() |
Wat vinden jullie van de samenstelling van de nieuwe regering?
|
Van Kwikkeldinges, Anciaux, .... echt volwassen topklasse.
Onckelinx op justitie.... prachtig; harde aapak gegarandeerd. Freya VDB... eindelijk harde aanpak van de killerspuitbussen olijfolie!! Walen op soc. zekerheid... de transfers van noord naar zuid gaan nu echt wel stilvallen! |
En zolang Knut ontevreden is, vind ik het allemaal nog wel meevallen.
|
Iedereen blijft er maar op doorzagen dat de vernieuwing negatief is voor de politiek. Ok, hoe ouder je bent, hoe meer ervaring, maar ik vind het nog zo slecht niet dat er een frisse wind waait door de Belgische politiek.
En zoveel vrouwen, dat kan niet goed aflopen... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik geef eerder nieuwe mensen de kans om zich te bewijzen voor ik ze de grond inboor. Wat ben ik toch een gekkie, he?
|
Nieuwe mens Anciaux?
Nieuwe mens Onckelinx? Nieuwe mens Flahaut? Ook de politiek van de laatste 10 jaar gemist zeker?? |
Aha, had Onckelinckx al op justitie gezeten? Zozo.
|
Onckelinx was reeds minister vroeger, ja.
't Is dus geen nieuw mens. En daarover had je het. |
Nee hoor. U zei: "Onckelinx op justitie.... prachtig; harde aapak gegarandeerd."
Nou, dat kan u nog niet weten. Dus: eerst kijken, dan beoordelen. |
Citaat:
Al vergeten wat je twee minuten geleden zelf schreef? |
DAT ZE NIEUW IS OP JUSTITIE!
Jezus, jij bent irritant. |
néé, geen nieuwe ministers! nieuwe mensen voor nieuwe bevoegdheden...ook een beetje traag hé :wink:
|
Citaat:
Niet wenen he. |
Citaat:
Of is het eerder... schrijven wat men bedoelt, door de mand vallen, en er dan maar een serieuze draai aangeven? Daar lijkt het wel op. |
Ja, zo is het. Ik volg al jaren de binnenlandse politiek, studeer in die richting, maar had volkomen geen benul dat Onckelinckx al op Werkgelegenheid had gezeten. Domme, domme ik. :roll:
|
Al bij al wordt het afwachten wat deze nieuwe regering ons gaat bieden. De oppositie heeft een punt dat de regering op bepaalde zaken niet geheel eerlijk was en is!
Na twee jaar kunnen we een eerste balans opmaken. |
Citaat:
Ik hoop dat de CD&V het dan ook correct aanpakt... Dat ze de meerderheid voortdurend kritisch in de gaten houden en zelf trachten indien mogelijk een positieve bijdrage te leveren.. Als de meerderheid het toelaat tenminste. Kortom , concrete feiten beoordelen en dan eventueel veroordelen of bijtreden met aanbreng van alternatieven... De balans wordt uiteindelijk opgemaakt door de kiezer... |
Citaat:
Maar niet via wollig taalgebruik, alles afkeuren, en bij de stemming goedkeuren. Het is het een of het ander. wanneer ge critiek hebt op de regering, dan keurt U zijn beslissing niet goed. En met pijn in het hart.........Bullshit!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be