![]() |
Fantastisch nieuws voor de rechts extremisten :
http://www.tvl.be/items/wmf/hq/20030721-017-6489.wmv :lol: :lol: :lol: |
Er zaten een gemeenteraadslid en een militair tussen de vier verdachten... Rara... In welke partij zouden die zetelen ?
|
Citaat:
Helemaal uit zijn context gerukt.... :twisted: :twisted: |
Citaat:
|
Vlaams Blok :?: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
|
Ach illegaal plakken. :lol: Nu ik snap wel niet dat ze alle 4 meer dan 30 zijn. Niet echt een studentikoze leeftijd. Dat er een gemeenteraadslid tussenzat (niet echt verstandig) en een beroepsmilitair (nog minder verstandig, tenzij naar de toekomst toe misschien.) Ook de muziekkeuze vond ik eerder een beetje ongelukkig gekozen voor een illegale plaktocht....... :lol:
Vreemd dat ze daar op de rode staatszender niets van gezegd hebben al is het feit dat beroepsmilitairen met dat soort mannen optrekt wellicht er een beetje te veel aan. PS. TVL is dat eigendom van Stevaert? |
Citaat:
|
Spijtig dat wij niet weten wie dat gemeenteraadslid is :cry:
|
Citaat:
Vreemd trouwens hoe lang het duurt vooraleer berichten uit die hoeken van het land doorsijpelen. :wink: [size=2](Grapje)[/size] |
(Maurice De Wilde ontwaakt:)
Misschien was er zelfs iemand van onze forumleden bij betrokken? Waar waart GIJ die dag :twisted: |
Ham (?), Hasselt, Bilzen-Stockem (?) en Zonhoven. Een gemeenteraadslid van rond de dertig jaar uit één van die 4 gemeenten. Wie zoekt het op? :)
|
Citaat:
|
Hasselt heeft er maar twee, that's all I know.
|
Citaat:
Waar kunt ge dat opzoeken? |
Citaat:
|
Patrick Wissels, Mario Wynants uit Zonhoven
Richard Moulckers, Ghislain Struys uit Hasselt, Jean Geraerts of Yvo Schoenmaeckers uit Bilzen. We komen dichter. Nu een keertje kijken hoe oud de heren zijn en zien wie er over blijft. 30 is tamelijk jong voor een Blok gemeenteraadslid dus zullen er wellicht niet al te veel overschieten. We zullen zien. |
Citaat:
|
''In de gemeenteraad zetelen voor het eerst 2 Vlaams Blokkers. Een van hen, Patrick Wissels, legde de eed af met in de linkerhand een papier waarop stond 'Wij zweren trouw aan Vlaanderen en aan het Vlaamse volk''
Uit het 'Belang van Limburg' van ergens in 2001 Zou het de heer Wissels kunnen zijn? Lijkt me wel een radicaal mannetje zo te horen. |
Ham heeft maar één dertiger die in aanmerking komt.
|
Citaat:
En het is een vrouw als ik me niet vergis. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be