![]() |
toch maar een vreemd forum hier hoor
Dit is het enige forum dat ik ken waar ze zo vijandig en kleinerend tegenover elkaar doen. Er wordt hier ook dikwijls gestoeft en afgebluft. Nooit wordt iemand op zijn woord gelooft. Zelden een vriendelijk woord
Hoe komt het dat men op andere forums veel vriendelijker en verdraagzamer is tegenover elkaar en hier niet?.. en ik dacht dat hier wat serieuze mensen zaten, blijkbaar vind je op een forum voor jongeren waar mensen van verschillende nationaliteiten zitten meer verdraagzaamheid dan hier. Men zou er een voorbeeld aan kunnen nemen. (Ik verwijt niemand hier iets mee, ik stel enkel vast) |
Tja...het is een politiek forum. Mensen vinden het niet leuk als hun ideeën de grond in worden geboord.
|
Citaat:
|
Mensen die op politieke fora komen geven om het algemeen meer om hun ideeën dan op andere fora.
Je merkt toch vaak op dat de mensen met overeenstemmende politieke voorkeuren vaak 'kliekjes' vormen? (de communisten, de vlaams-nationalisten, de VB'ers...) |
Citaat:
|
ik snap ook niet dat je echt rotsovertuigd een politieke voorkeur kunt hebben. Telkens keer ik ga stemmen stem ik wel op een andere partij. alle partijen zijn toch ongeveer hetzelfde. ze gebruiken gewoon andere woorden en laten het anders klinken...
|
Citaat:
Vandaar een vraag die dikwijls bij mij opkomt... wat zit ik hier op dit forum eigenlijk te doen ? |
Citaat:
mij eigenlijk ook niet hoor. Enkel de maatschappelijke discussies intresseren me wel wat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
achja, ieder zen mening er over natuurlijk :-) |
Citaat:
|
Ik las in een andere draad net het tegenovergestelde, dat men op andere politieke fora veel minder vriendelijk is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ah ja, iets positief mogen ze altijd voorwenden als propaganda hein... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be