Antoon |
30 juli 2003 12:21 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
De Antwerpse korpschef Eddy Baelemans stuurt gratis VIP-kaarten voor de sauna (brunch incluis) terug naar de afzender, de stafdienst van de stad Antwerpen. Het gaat om 60 tot 200 kaarten. "Als we het vertrouwen intern en extern willen herstellen, kunnen we dit niet aannemen", vindt de korpschef. Volgens Eddy Cop van de stafdienst ging het maar om flyers. "Deze sauna was onmiddellijk bereid een dotatie te storten voor ons jaarlijkse goede doel", aldus Cop. " In ruil vroeg de uitbater een aantal flyers te verdelen onder politie en brandweer." Dat wordt tegengesproken door de uitbaatster van de sauna: "Het ging niet om flyers maar om cadeaubons VIP all in." Het incident komt er enkele maanden na de arrestatie van enkele corrupte Antwerpse topambtenaren.
|
Dit is dan voor onze vriend Piano, die zo veel goeds te zeggen had over de vermeende sjoemelaar Janssens.
Ging hij de corruptie niet bestrijden? Waar blijft hij dan? Iemand iets gehoord? Niets, juist.
Zoals ik zelf heb voorspeld blijft het stadhuis gewoon voortsjoemelen. Maar wat wil je, 't zijn dezelfde sjoemelaars die er zitten, met een meester-sjoemelaar als burgemeester.
Hoed af voor de korpschef.
|
So what? Korpschef weigert gratis VIP-kaarten voor de sauna. Hij had ook kunnen zwijgen en aanpakken, want iedereen probeert te slijmen om diensten gedaan te krijgen. Het heeft hier niet gepakt en je hebt het zelfs in de media kunnen vernemen. Dat is toch een verbetering of niet soms? Voor mij is dit bericht alleszins goed nieuws.
|
:lol: :lol: :lol:
Heb je niet goed gelezen? Of begrijp je maar selectief? De korpschef krijgt een pluim, inderdaad. Zoals gemeld.
Maar het gesjoemel komt van HET STADHUIS, van jouw geliefde sjoemelaars.
Bovendien gaan ze nog liegen om zich te verdedigen, het ging zogezegd om 'flyers' . Niets van, zegt de uitbaatster van de club, het waren wel degelijk VIP cadeaubons.
Het stadhuis is en blijft een bende sjoemelaars, met meester-sjoemelaar aan het hoofd.
Willen we verandering, dan moet Janssens eraf, en met hem het volledige sjoemelcollege.
Voor Piano zal ik de titel veranderen.
|