![]() |
Maggy Tatcher has a little brother and he's living in Belgium!!
Meer zelfs, hij bekleedt er het ambt van minister van Binnenlandse zaken. Juist ja, Patje Dewael, Voormalig minister president van ons Vlaanderlandje en nu federaal een goede poging aan het doen om de eerste liberaal na ons aller maggy tatcher te worden die erin lukt zonder een kik te geven Hongerstakers te laten slagen in hun Laatste Missie. Of zijn we ze al vergeten ? The Ten Brave Men en Bobby Sands? |
Citaat:
|
Shht, het is poëzie!
|
Kijk ik ben voorstander van kerkasiel acties maar zie in dat dit geen structurele oplossing biedt. In deze specifieke situatie denk ik dat Dewael goed reageert. Er komt geen njet, er is de mogelijkheid tot een beroepsprocedure en volgend jaar wordt de situatie in Afghanistan opnieuw geëvalueerd.
Persoonlijk vind ik dat het middel van hongerstaking nogal snel is gebruikt. Maar stel je wel de vraag hoe dit komt, die mensen doen dit niet zomaar! Wat betreft de mannen uit het H-Block, alle sympathie voor... ik heb zelfs een t-shirt van de hongerstakers. Doch dat is een totaal andere materie. Wie het middel van de hongerstaking verkiest is daar uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor, we kunnen daar sympathie of afschuw voor hebben maar de eindverantwoordelijkheid ligt bij actievoerder. |
Citaat:
omdat er 'ons Vlaanderlandje' in staat? 8O :? :wink: |
Citaat:
omdat dids na elke drie woorden op de enter-toets heeft geramd. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be