![]() |
Citaat:
Trend? zie - politiek.... :roll: |
Citaat:
Ik vind de formulering ook maar raar. Gaat de moderator zich daar een allegaartje of clubje samenstellen ofzo? bizar... |
En ik die dacht dat er op dit hele forum over politiek gediscussiëerd kon worden 8O
|
Citaat:
doch, het gewone volk mag niet komen. De trend is duidelijk. LEVE DE DEMOCRATIE. :roll: :wink: |
Ik denk dat het te maken heeft met de "discussies op hoger niveau"-topic. (Die wij een beetje doen ontsporen hebben. :oops: ) Wordt het een forumgedeelte waar je direct vanaf geflikkerd wordt bij het minste gescheld?
|
Citaat:
Er staat ook 'allerhande', dus je mag discussiëren over alles? |
Misschien waar gelijkgezinden onder elkaar eens kunnen discussiëren, zonder altijd weerwerk te moeten bieden aan het gescheld van de andersdenkenden ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk is het de bedoeling om via dit nieuwe concept niet om de 5 minuten - bij wijze van spreken - een goede discussie te niet te laten gaan door oneliners of nietszeggende argumenten.
|
Citaat:
... :( :? LAAT ME BINNEN! :cry: :wink: |
Citaat:
:wink: |
Het gaat misschien om "de Batclub", met als enige leden zij die lid zijn van het VEV (Vledermuis en Vriend), de BUB (Belgian United Bats), de NV-A (Nachtelijke Vleermuis Alliantie), de SP.A (Sonar Puur en Anders), ...
:wink: |
Citaat:
|
Moderators?
![]() |
Ik snap nietoed wat ze precies bedoelen met 'debateren'. Is dat dan de kans laten aan 'politici' om hun programmapunten te verdedigen? En mogen gewone leken dan enkel toekijken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be