![]() |
"Waarom heb je ......"
......voor uw nicknaam gekozen,m.a.w wat was de aanleiding bij het kiezen van uw nick??
Bv: Ik heb voor Lincoln gekozen omdat mijn vrienden mij zo noemden op school. En nu jullie beurt beste leden. |
Het beestigste Jimi Hendrix nummer tiens !
eigenlijk zou het dan "Voodoo Child (slight return)" moeten zijn :( |
Ik heb geen nick. Ik ben écht de Hertog van Gelre.
|
Citaat:
![]() |
Cookie: een vervelend ding dat zich in je computer nestelt en wreed hardnekkig kan zijn. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat ik verslaafd ben aan Fisherman's Friend.:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn nickname is gewoon mijn voornaam...
Mijn bijnaam op school was vroeger "Herr Flick", maar die is al ingenomen hier denk ik. :) |
Citaat:
|
Ik heb mijn nickname gekozen toen ik voor het eerst op Internet kwam toen ik puberde. Als puber droeg ik altijd alles in het zwart. Om het toch een beetje "schattig" te maken, heb ik er een y aan toegevoegd: blacky.
Na verloop van tijd liepen er meerdere blacky's rond op Internet plus iedereen maakte de associatie met de hond van de Backeljauws (terwijl ik die serie nog nooit gezien had), zodoende is er DaBlacky van gemaakt (die "Da" komt uit de housewereld. Ik was toen een "housekikker"). Ondertussen luister ik niet meer naar house (of dance voor that matter) en draag ik nog amper zwart. De nickname is echter gebleven. En het heeft NIETS met honden te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alcazar -> martelpaleis in Spanje, tijdens een vorig leven actief aldaar. |
Citaat:
|
![]() uit eerbied en respekt voor de mooiste streek van België |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be