Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Hoeveel verdienen de Europarasieten? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=49514)

Darwin 8 april 2006 08:27

Hoeveel verdienen de Europarasieten?

Ook de examens gezien voor toekomstige Europarasieten?

Met tienduizenden tegelijk kwamen ze er voor afgezakt.

Maar hoeveel verdient nu juist zo'n Europarasiet? Ik heb mij ooit laten wijsmaken dat een Europese kuisvrouw zoveel verdient als een chef in de Belgische ambtenarij en dat een gemiddelde Europarasiet wegkomt met een dubbele directeurswedde.

lombas 8 april 2006 10:34

Ze zeiden het toch in het journaal?

Een basisloon van €3500 of zoiets...

Firestone 8 april 2006 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin (Bericht 1643694)

Maar hoeveel verdient nu juist zo'n Europarasiet? Ik heb mij ooit laten wijsmaken dat een Europese kuisvrouw zoveel verdient als een chef in de Belgische ambtenarij en dat een gemiddelde Europarasiet wegkomt met een dubbele directeurswedde.

In plaats van te zagen en jaloers te zijn moet je zelf aan die examens meedoen en ook zo'n superwedde krijgen.

Bobke 8 april 2006 11:44

Citaat:

Aangezien er meer aanbod dan vraag is kunnen we niet anders dan besluiten dat de lonen er te hoog zijn.
Lonen omlaag en er de lonen van knelpuntberoepen mee optrekken.

Darwin 8 april 2006 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 1643928)
In plaats van te zagen en jaloers te zijn moet je zelf aan die examens meedoen en ook zo'n superwedde krijgen.

Vragen stellen mag niet meer of wa?

StevenNr1 8 april 2006 12:33

'Europarasieten' is nu ook niet geheel zonder waardeoordeel me dunkt, dan kan je bitse reacties verwachten hé.

Darwin 8 april 2006 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 1644010)
'Europarasieten' is nu ook niet geheel zonder waardeoordeel me dunkt, dan kan je bitse reacties verwachten hé.

Heb misschien een gevoelige (geld)snaar geraakt.

8)

StevenNr1 8 april 2006 12:50

Hm, Firestone Europees ambtenaar?

Firestone 8 april 2006 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 1644056)
Hm, Firestone Europees ambtenaar?

:lol:

Op basis van de zever die ik op dit forum al heb gelezen cumuleer ik mijn jobke bij de EU met:
- mijn werk bij de Mossad
- mijn werk voor de FBI
- mijn werk voor de CIA
- mijn werk op een VLD-kabinet
- mijn activiteiten binnen de loge
en bovendien beschik ik over een aanzienlijk aandelen-portefeuille !

In 't echt ben ik gewoon een bescheiden NWO-middenkader. :-(

Jozef Ostyn 8 april 2006 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 1644084)

Op basis van de zever die ik op dit forum al heb gelezen cumuleer ik mijn jobke bij de EU met:
- mijn werk bij de Mossad
- mijn werk voor de FBI
- mijn werk voor de CIA
- mijn werk op een VLD-kabinet
- mijn activiteiten binnen de loge
en bovendien beschik ik over een aanzienlijk aandelen-portefeuille !

In 't echt ben ik gewoon een bescheiden NWO-middenkader. :-(

Zou je niet beter snel je kandidatuur indienen voor administrateur-generaal van de Staatsveiligheid?

Pelgrim 9 april 2006 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 1643928)

of, in plaats van te zagen kunnen we eens tot ginder gaan en de boel corrigeren :-D

SpaceRunner 20 april 2006 11:59

Jamaar jongens (en meisjes) toch...

Werken bij de EU is een heel zware job van 9 tot 5 uur 's avonds. Die mensen komen altijd hard bezweet buiten van al dat werken. Dan gun je hen toch iets extra op het einde van de maand of niet soms?

andev 20 april 2006 22:14

Citaat:

10 jaar geleden ongeveer, kende ik een secretaresse die voor dat Europadinges werkte. Ze is altijd alleenstaand geweest, en toen ze op pensioen ging trok ze ongeveer 100.000 BF netto per maand. Dat was toen al een aanleiding tot allerlei reacties in haar omgeving... en met reden. En dan zijn er nog de verhaaltjes over hun verplaatsingsonkosten: met de trein vanuit Griekenland naar Brussel of zo... maar betaald als een vliegtuigticket 1st klasse. Verschil "in the pocket" enz
Enfin, Europa zal en is ons meer ellende dan profijt aan het opleveren, maar er zijn er die het voortdurend de hemel in prijzen, en ze weten waarom...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be