![]() |
de GROTE HOBBYclub-topic
Beste vriendjes en vriendinnetjes,
nu we allen zo gezellig hier posts afleveren als zijn we waarlijke poëten, kunnen we elkander een venster op onze persoonlijkheid aanbieden. Inderdaad! Wat zijn uw hobby's? Rijd u paard? Of speelt u tennis? Of ramt u elke zondag (terecht) de schare margi's in elkaar die zich Beerschot-supporters noemen? Meld het hier! Eeuwige roem zal uw deel zijn!! |
Ik speel gitaar, teken/schets, ga joggen en ik ram elke week wat marginale RC Mechelen supporters in mekaar.
|
Mijn passie is muziek (zoeken, beluisteren, lezen, schrijven, spelen, opnemen, knippen en plakken, wissen, ...).
En soms maak ik wel eens tijd voor 'Internet' (o.a. dit forum hier). |
Mijn passie is lezen.
|
Militaire geschiedenis, musea bezoeken, bier proeven, skien en valschermspringen en het 'interviewen' van WOII-veteranen.
|
Lezen, voornamelijk Degrelle, baanwielrennen, munten en sigarenbanden van eigen bodem, linksen provoceren.
|
Edelstenen (Smaragd, Robijn, Safier en Briljant) horloges en allerlei sieraden verzamelen.
|
Ik ga elke week schermen en wanneer ik er tijd voor vind ga ik paardrijden. Vroeger ging ik ook wekelijks naar de fitness en speelde ik klarinet, maar daar lijk k tegenwoordig niet meer aan toe te komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar paardenbiefstuk is yuk. |
tennis, joggen, windsurfen,
piano volgend jaar komt daar skiën bij 8) |
voetbal, fitness, en in de zomer ga ik geregeld tennissen
|
Politieke verplichtingen, lezen, schrijven...
|
flink wat sport: lopen, fietsen, zwemmen, jujutsu.
mind body: raja yoga mind: alternatieve nieuwssites: www.rense.com www.niburu.nl postgraduaat opleiding, op café: nippend aan een watertje de intellectueel uithangen en daarmee alternatieve intellectuele grieten onder de lakens krijgen. Dat zijn zo'n beetje mijn hobby's, en op momenten van absolute non-interesse in al het bovenstaande, op dit forum prullen. |
lezen
reizen slapen :oops: EuroBillTracker forumquiz :) op 't gemak een pintje pakken tafelvoetbal :) uitgebreid eten sport (nu nog enkel passief) ... ... ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be