carlgustaaf |
9 april 2006 17:07 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
(Bericht 1645702)
wat is europa ? hoort turkije erbij ? roemenie ? albanie ? bosnie ? spanje ?
pleit u voor een europees nationalisme, een germaans-europees nationalisme of een vlaams nationalisme ?
|
een europees nationalisme, zonder Turkije.Waar weinig niet-europeanen verblijven.Waar de rijkdom beter verdeeld is als vandaag de dag, en met een doeltreffend systeem van sociale zekerheid, gratis gezondheidszorg, goede scholing voor allen, e.d.
Een sterk, goed uitgerust Europees leger moet er ook zijn, om de Unie en zijn belangen te kunnen verdedigen.
Persoonlijk vind ik ook dat Europa zijn invloedsfeer in Afrika moet versterken.NIET de zwarten uitbuiten, en tegen mekaar opjagen, om er onze wapens te kunnen verkopen, maar hen opvoeden, en er voor zorgen dat ze welstellend genoeg worden , om klanten van ons te worden.De diktators aan de macht in die landen moeten diskreet, maar genadeloos, uit de weg geruimd worden, en vervangen door zwarten die bij ons, en door ons, opgevoed zijn.Ik denk daarbij aan wezenkinderen.Uit hun kulturele omgeving verwijderd, en geselectioneerd naargelang hun intelligentie , moet men daar zonder enige twijfel goede elementen tussen vinden. Deze, door Europese leermeesters opgevoede zwarten moeten in de Afrikaanse landen in de Presidentszetels geplaatst worden. En terwijl we daar dan toch zijn, kunnen we ook de bodemrijkdommen uitbaten, er natuurlijk op toeziend dat een goed deel van de opbrengst de bevolking ter plaatse ten goede komt.Ik wil immers dat Afrika welvarend word.Wie wil er nu weg uit een land waar alles goed gaat?
|