Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Weet u dat of wil men het niet weten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=49548)

bk232214 9 april 2006 12:39

Weet u dat of wil men het niet weten

Weet u dat er in europa op dit ogenblik 64miljoen vreemdelingen wonen , en dat er elke dag 10000 bijkomen

duveltje382 9 april 2006 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 1645667)
Weet u dat er in europa op dit ogenblik 64miljoen vreemdelingen wonen , en dat er elke dag 10000 bijkomen

Wat is een vreemdeling volgens U?

StevenNr1 9 april 2006 12:41

Wat zijn 'vreemdelingen' ?

duveltje382 9 april 2006 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 1645673)
Wat zijn 'vreemdelingen' ?

Ongelooflijk he stevennr1 op de zelfde tijd de zelfde vraag stellen hé:lol:

Cynicus 9 april 2006 12:46

Citaat:

Het is in elk geval de hoogste tijd dat nationaalrechts in Europa de macht overneemt en de mogelijkheid krijgt om zonder veel compromissen een rechts vreemdelingenbeleid te voeren.

StevenNr1 9 april 2006 12:48

@duveltje382: Great minds think alike !

duveltje382 9 april 2006 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus (Bericht 1645682)
Het is in elk geval de hoogste tijd dat nationaalrechts in Europa de macht overneemt en de mogelijkheid krijgt om zonder veel compromissen een rechts vreemdelingenbeleid te voeren.

Wat houwt dat in(zonder Uw 50 letter woorden hé)

King of beggars and fleas 9 april 2006 12:54

Citaat:

wat is europa ? hoort turkije erbij ? roemenie ? albanie ? bosnie ? spanje ?

pleit u voor een europees nationalisme, een germaans-europees nationalisme of een vlaams nationalisme ?

Cynicus 9 april 2006 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1645690)
Wat houwt dat in(zonder Uw 50 letter woorden hé)

Belijk op mijn profielpagina eens de door mij begonnen topics. Daarin staan ook heel wat topics waarin ik mijn vreemdelingenstandpunt uiteenzet.

noenkel swa 9 april 2006 12:58

Uw moeder heeft heel wat topics waarin ze haar vreemdelingenstandpunt uiteenzet.

duveltje382 9 april 2006 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus (Bericht 1645709)
Belijk op mijn profielpagina eens de door mij begonnen topics. Daarin staan ook heel wat topics waarin ik mijn vreemdelingenstandpunt uiteenzet.

Het is al voldoende dat ik Uw woorden moet ontcijferen hé;-)

Dus doe het nu eens in gewone taal(U bent een racist of zoiets):roll:

democratsteve 9 april 2006 13:40

Citaat:

En dan?
Heeft Italie geen vreemdelingen meer, of wat?

carlgustaaf 9 april 2006 16:45

vreemdeling= niet-europeaan

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1645671)
Wat is een vreemdeling volgens U?

met vreemdelingen bedoel ik niet-blanke niet-europeanen .Daar zijn er veel te veel van in Europa.Maar ook in Amerika en Australië...ik doel natuurlijk niet op de oorspronkelijke bewoners, Indianen & Aboriginals, maar wel op inwijkelingen uit het middenoosten, afrika en Azië....
Als we in Europa niet oppassen, gaan we hetzelfde lot ondergaan als de indianen en aboriginals trouwens, of erger nog: totale uitroeing...

carlgustaaf 9 april 2006 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1645702)
wat is europa ? hoort turkije erbij ? roemenie ? albanie ? bosnie ? spanje ?

pleit u voor een europees nationalisme, een germaans-europees nationalisme of een vlaams nationalisme ?

een europees nationalisme, zonder Turkije.Waar weinig niet-europeanen verblijven.Waar de rijkdom beter verdeeld is als vandaag de dag, en met een doeltreffend systeem van sociale zekerheid, gratis gezondheidszorg, goede scholing voor allen, e.d.
Een sterk, goed uitgerust Europees leger moet er ook zijn, om de Unie en zijn belangen te kunnen verdedigen.
Persoonlijk vind ik ook dat Europa zijn invloedsfeer in Afrika moet versterken.NIET de zwarten uitbuiten, en tegen mekaar opjagen, om er onze wapens te kunnen verkopen, maar hen opvoeden, en er voor zorgen dat ze welstellend genoeg worden , om klanten van ons te worden.De diktators aan de macht in die landen moeten diskreet, maar genadeloos, uit de weg geruimd worden, en vervangen door zwarten die bij ons, en door ons, opgevoed zijn.Ik denk daarbij aan wezenkinderen.Uit hun kulturele omgeving verwijderd, en geselectioneerd naargelang hun intelligentie , moet men daar zonder enige twijfel goede elementen tussen vinden. Deze, door Europese leermeesters opgevoede zwarten moeten in de Afrikaanse landen in de Presidentszetels geplaatst worden. En terwijl we daar dan toch zijn, kunnen we ook de bodemrijkdommen uitbaten, er natuurlijk op toeziend dat een goed deel van de opbrengst de bevolking ter plaatse ten goede komt.Ik wil immers dat Afrika welvarend word.Wie wil er nu weg uit een land waar alles goed gaat?

Coekie 9 april 2006 17:40

Citaat:

met vreemdelingen bedoel ik niet-blanke niet-europeanen .Daar zijn er veel te veel van in Europa.Maar ook in Amerika en Australië.
U vindt dus dat er in Amerika teveel niet-blanke niet-europeanen zijn, u vindt met andere woorden dat er in Amerika teveel Amerikanen zijn, tja er valt misschien iets voor te zeggen.

Coekie

carlgustaaf 9 april 2006 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Coekie (Bericht 1646235)
U vindt dus dat er in Amerika teveel niet-blanke niet-europeanen zijn, u vindt met andere woorden dat er in Amerika teveel Amerikanen zijn, tja er valt misschien iets voor te zeggen.

Coekie

Ja, ik vind dat er in Amerika teveel Amerikaanse zwarten zijn.Men had die nooit moeten invoeren.Ik ben namelijk tegen slavernij.Beter als slaven in te voeren had men aan blanke mensen een goed loon betaald.

Towelie030981 9 april 2006 20:12

Weet u dat er voor ons Belgen iets meer dan 6 miljard buitenlanders zijn.

Mitgard 9 april 2006 20:14

Citaat:

...en daarom, stem vlaams belang! :lol:

Apocalyps 9 april 2006 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981 (Bericht 1646505)
Weet u dat er voor ons Belgen iets meer dan 6 miljard buitenlanders zijn.

En dan praten we nog niet eens over buitenaardse wezens.

DearMrT 9 april 2006 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door noenkel swa (Bericht 1645710)
Uw moeder heeft heel wat topics waarin ze haar vreemdelingenstandpunt uiteenzet.

8)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be