Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Fata Morgana (https://forum.politics.be/showthread.php?t=49551)

Everytime 9 april 2006 13:55

Fata Morgana

De Vlamingen kennen zeker en vast die VRT-uitzending. Het leek een enorme succes in Vlaanderen te zijn. Wel, nu begint de RTBF met een Franstalige versie van dit programma. De eerste uitzending is vanavond te zien op de RTBF. De eerste gekozen stad is Thuin, een stad in Henegouwen niet ver van Charleroi.

Wat denkt u van dit programma? Is het echt "reality-TV" zoals ik het ergens kon lezen? Eerlijk gezegd voel ik me niet zo geboeid met zo'n programma. Misschien zijn er Vlamingen hier die de VRT-versie al hebben gezien en die mij hun mening daarover mij kunnen zeggen.

Voodoo Child 9 april 2006 14:04

In vergelijking met reality tv (tienerbevallingen, kinderkliniek) is dit nog iets waar ik naar kan kijken.

/\|cazar 9 april 2006 14:17

Walgelijke nonsens.

Bij gebrek aan talent laat men jan met de pet het teevee scherm opvullen met grotesque middelmatigheid.

Gelukkig is mijn chateau afgelegen en ben ik goed bewapend om indien nodig dat reality tv geboefte af te knallen indien ze mij moesten trachten proberen te storen in mijn bezigheden.

FISHERMAN 9 april 2006 15:56

Nu ben ik allesbehalve een fan van het Vals Behang.
Maar volgens de omroepster van da debiel programma was haar programma de oplossing tegen de opkomst van extreem-rechts.
Deze uitspraak zegt meer dan genoeg over het niveau van Fata Mogana.

vercetti 9 april 2006 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 1645818)
De Vlamingen kennen zeker en vast die VRT-uitzending. Het leek een enorme succes in Vlaanderen te zijn. Wel, nu begint de RTBF met een Franstalige versie van dit programma. De eerste uitzending is vanavond te zien op de RTBF. De eerste gekozen stad is Thuin, een stad in Henegouwen niet ver van Charleroi.

Wat denkt u van dit programma? Is het echt "reality-TV" zoals ik het ergens kon lezen? Eerlijk gezegd voel ik me niet zo geboeid met zo'n programma. Misschien zijn er Vlamingen hier die de VRT-versie al hebben gezien en die mij hun mening daarover mij kunnen zeggen.

Mijn nicht heeft daar eens aan meegedaan, en volgens haar zijn die bedrijven die 'spontaan' medewerking verlenen al op voorhand gecontacteerd.

Grotendeels fake dus.

Jazeker 9 april 2006 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar (Bericht 1645855)
Walgelijke nonsens.

Bij gebrek aan talent laat men jan met de pet het teevee scherm opvullen met grotesque middelmatigheid.

Gelukkig is mijn chateau afgelegen en ben ik goed bewapend om indien nodig dat reality tv geboefte af te knallen indien ze mij moesten trachten proberen te storen in mijn bezigheden.

Mag ik politiek asiel aanvragen in je chateau als ze ooit bij mij binnen raken ?

Jaani_Dushman 9 april 2006 19:43

Ik had nu net m'n valies om naar Walloniƫ te verhuizen, om verlost te zijn van al die VRT-nonsens, in het bijzonder Fata Morgana.
Mooi niet, dus...
Dankuwel RTBF...:evil:

Revolutie 9 april 2006 19:47

ik heriner mij zo een opdracht dat de koning of filip moest komen, was toen zwaar mislukt :lol:

Jazeker 9 april 2006 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 1646451)
Ik had nu net m'n valies om naar Walloniƫ te verhuizen, om verlost te zijn van al die VRT-nonsens, in het bijzonder Fata Morgana.
Mooi niet, dus...
Dankuwel RTBF...:evil:

De VRT houdt de vlaams-nationalist waar hij zijn moet :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be