![]() |
Moet Italië uit de EU gezet worden indien Berlusconi wint?
De vraag is eenvoudig. Indien de Italianen bewust kiezen om hun land te Afrikaniseren en nog verder om te vormen tot een bananenrepubliek, moeten zij dan uit de EU gezet worden?
Europa staat voor een aantal basisregels en basiswaarden. Berlusconi overtreedt heel wat van die regels, en heeft meer weg van een Khaddafi of van een Mobutu. Moet Italië dus uit de EU gezet worden indien Berlusconi wint? Italië kan altijd lid worden van de Afrikaanse Unie of zo. |
ik peins dat Italië veel meer gaat afrikaniseren met Prodi aan de macht:roll:
|
Citaat:
:: gemiddelde economische groei: 3% :: gemiddelde werkloosheidsgraad: 5% :: staatsschuld (schuld/BPP ratio): afname van 7% (1996) tot 1.4% (2001) Italië als Bananenrepubliek (2001-2006): :: gemiddelde economische groei: 0.5% :: gemiddelde werkloosheidsgraad: 8% :: staatsschuld (schuld/BPP ratio): toename van 1.4% (2001) tot 5.1% (2005) Genoeg gezegd. |
Citaat:
|
Wat een belachelijke insinuatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De economische toestand en de werkloosheidsgraad die daaraan gekoppeld is kan je natuurlijk niet alleen op de regering verhalen.
Ik vind niet dat je een land uit de europese unie kan gooien omdat er daar een halve demagoog aan de macht is. Wat men wel zou moeten doen dat is een onderzoek vanuit de europese instellingen, naar de mediacontrole/manipulatie, het machtsmisbruikt, etc van de heer Berlusconi. En op basis daarvan dan de nodige sancties nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(of laten we zeggen, "dreigen" eruit te gooien) |
De E.U zal Berlusconi er nooit uitgooien. Allemaal één pot nat.
|
Citaat:
oh wacht... ENKEL Italië ????? |
Citaat:
|
Aangezien de rest van de E.U. niet veel beter is dan Berlusconi, zie ik ze er niet direct uitgegooid worden.
|
Citaat:
Voor mijn part mag Berlusconi aanblijven, het alternatief is Prodi! 8O En als er een land in de Europese Unie als "bananenrepubliek" kan bestempeld worden, dan is dat in de eerste plaats België. Zou België dan niet beter uit de E.U worden gezet? :roll: |
Citaat:
|
Met een VN-mandaat moet Italië tot de orde geroepen worden. De werkwijze is bekend. Eerst worden de luchtafweer en luchtmacht geneutraliseerd. Hierna kan men op het dooie gemak de andere doelen aanpakken. Na de Italiaanse strijdkrachten op een moreel dieptepunt gebracht te hebben door aanhoudende bombardementen trekken VN-troepen binnen en gaan op zoek naar Berlusconi en de WMD. Uiteindelijk moet Silvio dan voor een volkstribunaal verschijnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be