![]() |
Wie (te) hard werkt zal kapot gaan.
1 Bijlage(n)
Ook al de VLD-affiches gezien "Wie had werkt moet vooruitgaan" ?
De VLD bevestigt daarmee haar asociaal en hard imago. In tegenstelling tot het meisje of jonge vrouw op de foto is bv niet iedereen mooi, gezond, jong, intelligent,... . De belastingkado's die de VLD wil rondstrooien voor bedrijven, zullen zuur teruggenomen worden op cultuur, gezondheidszorg, milieubehoud. De werkdruk en de stress zullen verhogen. Kortom we zullen er allen slechter van worden. |
Ja,
Laten we al wat werk is , afschaffen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik blijf voltijds werken, diegene die halftijds willen werken doen maar, men moet niet komen klagen dat men dan te weinig geld heeft om rond te komen, je hebt dan wel veel tijd om te onthaasten, zonder geld dan wel, plezant hé.
|
Citaat:
Het is dan ook een keuze voor welzijn ipv voor welvaart. Misschien moeten we ook minder toegeven aan consumptiedwang? |
Misschien moeten we ook minder toegeven aan consumptiedwang?
----------------------------- Dan moet alles teruggeschroefd worden. (ook sociale voorzieningen) Deze sectoren kosten ieder jaar meer. Kan slechts in stand gehouden worden door een groeiende economie. We zouden een maatschappij krijgen waar velen niet blij mee gaan zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
om te beginnen kunnen kinderen van tweeverdieners onmogelijk anders dan ongelukkig zijn
die tweeverdieners voelen dat vervolgens aan - dus worden ze door schuldgevoelens zelf ook ongelukkig |
Citaat:
|
ik stem toch niet op vld
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als u zich gefrustreerd voelt omdat u wat weinig aandacht heeft gekregen (of om eender welke andere reden) moet u dit niet extrapoleren op de hele bevolking ;-) |
Citaat:
Ik heb immers al massa's tegenvoorbeelden gezien... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be