![]() |
De Beest is terug open!
We hebben er veel te lang moeten op wachten, maar de Leeuw Van Vlaanderen is terug open! Het enige echte café waar rechtse volksnationalisten thuis zijn en me ne toffe kerel als cafébaas!
(Wou het gewoon ff kwijt en twijfelde of het hier thuis hoorde of bij koetjes en kalfjes ;-) ) |
Ik zal eens een keertje binnenspringen ;)
Nu goed, is er veel veranderd? De laatste keer dat ik er geweest ben was het echt dringend aan vernieuwing toe. Ook de cafébaas was er meer niet als wel (zo liet ik me vertellen). |
Ik kwam er voorbij bij de opening.
En ik had een beschermend gevoel tegenover onze respectabele commissaris van vorming en onderwijs. Ze werd bijna bedolven onder marginale extreme types die waarde noch norm kennen. En dan te zeggen dat we binnenkort met die mannen van het VBJ rond de tafel gaan zitten. *zucht* Enfin, we zullen er maar het beste voor hopen zeker... |
Zei de man die elk café schraal vind, die principieel niet meer naar de irish pub gaat omdat ze en beetje onbeleefd waren,...
De Beest is terug open en dat is goed. Tömmchen, het volgend vat is voor NJSV zeker? ;D |
Citaat:
|
waarom willen ze u niet bedienen in een irish pub?
|
Citaat:
Vaneigens dat ik in die plaats geen voet meer binnen zet. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk waren ze bang dat er in het café ook rellen zouden uitbreken, maar dan nog zou men iemand niet mogen buitenzetten omwille van diens uiterlijk, zeker niet als het duidelijk op haar identiteitskaart staat dat ze van Spaanse afkomst is. De manier waarop was trouwens ook walgelijk; maar ik ben een vredelievende jongen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En De Beest heeft nu ook sonds gisteren een nieuwe tap. 8) |
Citaat:
En De Beest heeft nu ook sinds gisteren een nieuwe tap. 8) |
mooi zo.
hopelijk gaan de rechtse pubertjes nu naar dat lelijke krocht en komen ze de irish pub op de groenplaats niet meer vervuilen met hun aanwezigheid. |
Citaat:
Ben jij die kerel met die lange zwarte jas? |
Citaat:
nee hoor, ik kom nu nog zelden in de irish pub aangezien ik niet meer in antwerpen resideer. |
Citaat:
Wat een hoogstaande en leuke woorden zeg, zo 's ochtends... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be