![]() |
Al Qaeda niet achter aanslagen Londen
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou liever gezien hebben dat het wel het werk van Al Qaïda zou geweest zijn... Wat nu uit het rapport blijkt, is allesbehalve geruststellend te noemen... Of vergis ik me (opnieuw)? :wink: |
Citaat:
Citaat:
|
Is er dan een verschil tussen al quaida en de islam?
Da's toch één groot netwerk? |
Citaat:
|
:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar zegt men echter niets over de mislukte aanslag van 21 juli... Zoals je weet zijn er hier in Londen op 21 juli een tweede reeks (mislukte aanslagen) geweest. Tot nu toe werd aangenomen dat het om onafhankelijke copy cats ging die het voorbeeld van de eerste groep amateurs wilden volgen... |
Citaat:
|
Citaat:
Het is inderdaad gevaarlijker want dat is het bewijs dat er genoeg van die zotten te vinden zijn die zich zelf zonder opleiding in afghanistan willen opblazen... |
Geen connectie met Al Quada, het is maar al te makkelijk dit achteraf toe te geven.
Het riekt naar inside job van uren ver. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geloof aub toch niet meer die simplistische verhaaltjes dat al qaida "ooit in een ver verleden" werd gesteund door de VS. (correctie, sommige VS'ers) Maar om dit te doorzien moet u zich wel eerst eens verdiepen in de relatie VS-Pakistan (ISI-CIA dus). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet overtuigd??? |
Citaat:
Gun |
Wat Londen betreft denk ik (nog) niet dat het om een inside job gaat... (je weet, bij mij duurt dat wat langer ;-) ).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be