![]() |
Blokwatch lanceert nieuwe petitie
1 Bijlage(n)
Blokwatch wil persé, koste wat het kost, la face cachée op de "Vlaamse" TV. Ze starten hier voor zelfs een petitie :roll: . Nu moet u weten dat ze al eens geprobeerd hebben zelf de "reportage" te vertonen. Er was wel getelt 21 man aanwezig! Echt zielig...
[SIZE=1]meer info:[/SIZE][SIZE=1]http://www.blokwatch.be/content/view/768/39/lang,nl/[/SIZE] [SIZE=1]http://www.blokwatch.be/component/option,com_extcalendar/Itemid,154/extmode,view/extid,5/lang,nl/[/SIZE] |
Ik heb die reportage al gezien op RTBF. Vrij waardeloos.
|
Gaan ze meteen ook een boekje opendoen over Di Rupo?
|
Citaat:
|
Petitie ondertekend! :-)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerst janken om een uitzending over het VB te verbieden, en dan klagen dat je zelf de mond gesnoerd wordt. Wat zal het zijn? Vrije meningsuiting voor iedereen, of enkel voor wie tot jouw clubjes behoort? |
Precies of we in dit apenland rechts (veroordeling Vlaams Belang) en Vlaams (repressies + veroordeling Vlaams Belang) mogen zijn!
|
De beste petitie's zijn de verkiezingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Door je uit te spreken voor verbod en censuur, geef je je tegenstanders vrij baan om hetzelfde te doen. Maar kom, 't is goed om weten hoe selectief VB'ers over het vrije woord denken. Dat maakt het in 't stemhok zéér simpel.8) |
Citaat:
Maar, zit ik fout wanneer ik als onderliggende teneur van jouw discours aanvoel dat je 'bezwarende' info omtrent het VB liever van de buis geweerd ziet, en zelfs liefst van al zou verbieden? |
Citaat:
Overigens, als je dan toch zo zeker bent dat het VB een respectabele partij is, dan heb je er geen enkel probleem mee dat deze video op de VRT vertoond zou worden. |
Citaat:
|
Wat is er mis met die reportage buiten het feit dat ze nogal eenzijdig is. Van mij mag de rtbf elke avond een reportage over bv. de Voerwandelingen uitzenden. Onze Vlaamsgezinde jongeren kunnen dan een voorbeeld nemen hoe er dan gemobiliseerd en letterlijk gevochten werd voor Vlaanderen
|
Citaat:
|
Citaat:
Even bijsturen met de mijne: extreem-rechts is veroordeeld wegens het herhaaldelijk verspreiden van een stigmatiserende mening teneinde daardoor een bepaalde bevolkingsgroep tot slachtoffer van discriminatie te maken. Wat mij betreft kan en mag zoiets niet gerechtelijk vervolgd worden zolang het bij het ventileren van een mening blijft. Zelfs al is die mening zo corrupt, en laag-bij-de-gronds als die van het VB. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp best dat het VB-TAK-VMO en andere aanhangsels problemen heeft om hun ideologie in debat recht te houden, maar ze in de hoofden van de onwilligen kloppen, behoort niet tot de normale geplogenheden in een rechtsstaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be