![]() |
Proficiat, Italië. En dan nu de gevangenis in met hem.
Het komt er nu voor de linkse coalitie op aan om de wetten die Berlusconi invoerde om zijn eigen fraude en corruptie toe te dekken, ongedaan te maken, en de crimineel eindelijk te vervolgen.
Nu deze gevaarlijke liberalo-fascist zijn greep op de justitie verliest, is het slechts een kwestie van tijd vooraleer hij de gevangenis in vliegt, de plaats waar hij echt thuishoort. Ze zullen hem daar graag zien komen, want hij is nog aantrekkelijk voor zijn leeftijd, met zijn vals haar en zijn face-lift. Proficiat, Italië. |
![]() doei ! 8) |
:cheer:
|
Ik heb horen zeggen dat hij een nieuwe carriere wil starten als zangeres.
![]() |
het zijn harde tijden voor rechts... :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
altijd optimistisch blijven. :lol: |
De coalitie van Berlusconi maakte er een erezaak van om Italië verder te regionaliseren. De eerbare burgers in de oppositie verenigden zich in l'Unione om dit proces - duidelijk bedoeld om het armere zuiden af te stoten - een halt toe te roepen. Vandaag schaart het Italiaanse volk zich aan hun kant en zegt het klaar en duidelijk: NEEN aan regionalisme en separatisme!
|
Berlo was niets, maar je kon eens lachen.
Protman is helemaal niets, en hij is zelfs niet om mee te lachen :( Geef mij maar den buffel - zijn politiek zal me, als buitenlander, worst wezen. |
Citaat:
|
Prodi mag de VRT dankbaar zijn met de dagelijkse steun van onze staatszender. Ik denk dat Oekraine de linkse steun de dag vandaag harder nodig heeft dan Italië, de oranje revolutie, weten jullie nog?
|
Citaat:
Laat ons hopen dat de verkiezingen eerlijk zijn... Met die linksen weet men immers nooit... :lol: :wink: |
Ik denk dat Berlo het gaat halen. Het is immers de meest corrupte en meest elitaire. Ooit nog lid geweest van de P2 loge die een staatsgreep in Italie wou plegen.
. |
Citaat:
|
hola joskes,
het is nog ni binnen eh |
![]() Berlo doet alleszinds de goeie tekens om een echte leider te zijn... ![]() ![]() |
Citaat:
http://www.economist.com/agenda/disp..._id=E1_GSJPSVQ Mocht Berlusconi toch winnen dat ken ik in ieder geval één gerenomeerd weekblad die op de blaren zal zitten. |
Too close to call...
|
Alleen al dat zo'n corrupte megalomaan als Berlusconi nog de helft van de stemmen haalt zie ik al als een teken van gesjoemel.
. |
Hook 'em horns, Exodus.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be