![]() |
pinten
Weldra wordt een pintje 10 cent duurder en dit is niet de eerste keer, binnenkort worden prijzen als 1,70 euro normaal en dat niet enkel in de bocca. Die gasten van inbev produceren in Brazilië en ontslaan gasten in België, dus is een prijsstijging totaal niet nodig, het zou eigenlijk goedkoper moeten.
Met wiens voeten spelen ze eigenlijk? Betoging iemand? |
Citaat:
Een jaar of vijf geleden koste een pint in een gewone volkscafe nog 1 euro. Dus dat betekent een stijging van de prijs met maar liefst 70%!!!! 8O |
shockerend als het ware!
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog al goed dat mijn ''zotte'' jaren acher de rug zijn. ;-) Ik ga nog wel eens op cafe, maar in niets meer te vergelijken met in mijn jonge tijd. :-D |
Citaat:
Juist ja...:roll: Productie zit nog steeds hier... Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bier is niet echt een basisbehoefte en ik zie dus ook geen nut in het betogen tegen een hoge bierprijs.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() :-D |
Maareh... Ik zou misschien niet betogen tegen de prijs van het pintje, maar dan wel tegen hoe Inbev tegenwoordig als een stier doorheen het Vlaamse pittoreske bierlandschap raast en kleine brouwerijtjes sluit.
Het is niet altijd makkelijk, maar ik probeer tegenwoordig toch Inbev te mijden. Gelukkig is nog niet alles in handen van Inbev of Stella. |
Citaat:
|
![]() Bon, ik ga nu wel kappen met die prentjes, voor ik iets tegen m'n hoofd geslingerd krijg... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Probeer 'm eens. Het is bijna weer zover:
![]() |
5 �* 10 jaar geleden betaalde je nog maar 35 frank voor een pint. Als je dat nu ziet...
!nBev nationaliseren, nu!! Smijt de Brahma-Brazilianen buiten!! :twisted: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be