![]() |
Klacht tegen mobiele telefonie in tram en bus...
Onlangs verstuurde volgende klacht aan GVB.
'k Ben benieuwd: Ik zou graag willen dat mobiel telefoongebruik in tram en bus zsm niet meer toegestaan is. Radio is ook niet toegestaan, en terecht, en mobiel telefoongeluid is minstens zo irritant. ![]() |
Hoe onverdraagzaam. Waarom zou je niet meer mogen bellen op tram of bus ? Lijkt mij een nuttig en aangenaam tijdverdrijf.
|
Wat een kortzichtige, intolerante, repressieve en egoïstische stelling is dat.
|
hollander.
|
Citaat:
|
Wanneer gaan we mensen nu eens met geweld overtuigen dat ze wat liberaler moeten worden?
*zucht* Goed, ik pak m'n revolver wel. |
Dit is nu het minste van mijn zorgen.
Dat men in een auto niet mag bellen als men aan het rijden is vind ik wel normaal. Wat stoort U nu juist aan die geluiden van de GSM? Zijn er geen andere zaken op tram of bus of de trein je kunnen storen hé |
Ik stoor me eerder aan het feit dat ik nergens nog Nederlands hoor...
In de armoezalige wijken is het Bibitaal, en in de chique wijken Frans. |
Soms maak ik ook eens gebruik van den tram, mij stoort het helemaal niet dat mensen mobiel bellen, ik vind het zelfs leuk, mensen afluisteren is misschien niet mooi maar ze vrager er zelf om die mobiele bellers en ik kan het niet laten van mee te luisteren.
|
Citaat:
Stel dat een of andere kwiet het geluid van pratende mensen irritant vindt, moeten we dan met zijn allen het zwijgen opgelegd worden? |
Ik zat overlaast op de bus toen
iemand die naast mij zat een heel raar geluidje maakte,ik denk dat hij last had van zijn darmen;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weg daarmee , we worden tensloote mee bestraald door de golven !
|
Citaat:
Laten we proberen in een vacuüm glazen huis te gaan leven... |
Citaat:
Citaat:
|
Wat is Bibitaal ?
|
Citaat:
De studies die uitwijzen dat het niet zo schadelijk is , werden betaald door de Telecom industrie , net zoals dit gaat in de farmaceutische industrie. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof daar niets van |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be