![]() |
Paola gekloond...
![]() Het is hier waarschijnlijk wel al eens vermeld, maar dit werd me onlangs onder ogen geschoven. Om de indruk dat er voldoende volk was bij een koninklijk bezoek aan Brakel, werd een fotootje 'aangepast'... blijkt Paola er toch wel twee keer op te staan! Het is flauw, ik weet het, maar de ironie van het hele gebeuren is me toch wel duidelijk... (Overigens, als de foto van naderbij bekijkt, en vooral op de oriëntatie van het publiek let, dan moet je toegeven dat het bijzonder amateuristisch gedaan is). |
|
Kijk eens op de grond tussen 'hem' en 'haar' in. Het lijkt wel alsof het koningspaar een tricolore 'kindervlaggetje' aan het vertrappelen is.;-)
|
Ik zie ook de oorspronkelijke Belgische vlag met horizontale banen.:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk staat paola er nog een derde keer op. :lol:
Volgens mij hebben ze alle mensen die langst het parcours stonden bijeengepakt en er dan twee fotos van gepakt om de indruk van een mensenmassa op te wekken. Waarschijnlijk stond er niemand mochten de schoolkinderen niet verplicht geweest zijn naar die zever te gaan kijken. :rofl: |
Citaat:
Maar voor de rest is er idd alleen de koninklijke familie, de schoolkinderen, politici, bodyguerds en politie. |
Citaat:
Hilarisch gewoon ! |
Ik snap het toch niet goed hoor, welke krant is er nu zo achterlijk om zo'n foto te publiceren? Zelfs het kleinste kind ziet dat er iets niet klopt (Paola die uitdrukkelijk 2x aanwezig is, de cameraploegen, de oriëntatie van het publiek).
Ik durf ervoor wedden dat dit zo'n foto was in een rubriek "zoek de fout". ;-) Dit is toch al te belachelijk voor woorden! |
Citaat:
hém moet je een goede grap maar 1 keer uitleggen hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
N�*emand ziet weer de echte reden...
ze hebben uit de vorige bezoeken geleerd dat er véél teveel volk is om ze met twee mensen allemaal een handje te geven. Vandaar: meerdere paola's. én zo zijn ze beschermd tegen VlaamSSche moordaanslagen. (;-)) |
Citaat:
Volgens mij kwam Patriot ermee voor de pinnen maar zei hij er niet bij wie deze foto maakte of in welke krant hij gepubliceerd werd. Kijk maar: Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=49510 Jij noemt dit 'te belachelijk voor woorden' maar voor Patriot was het bittere ernst. Je hoeft niet te vragen hoe erg het met het koningshuis gesteld is als er al vervalste foto' s moeten worden bijgehaald om de populariteit van de monarchie te kunnen 'bewijzen'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=48289 Eén of andere bubbelnar heeft daarna de foto overgenomen om aan te tonen dat een bezoek van Bert Bibber veel volk trekt. Wat best grappig was... :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be