Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Voor meer veiligheid, stem Vlaams Belang. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=49628)

PAJOT 12 april 2006 08:21

Voor meer veiligheid, stem Vlaams Belang.

Harde aanpak is toverwoord Vlaams Belang

di 11/04/06 - De extreem-rechtse partij Vlaams Belang heeft in Antwerpen een nationale meeting gehouden, het voorlopige hoogtepunt van de zogenoemde veiligheidscampagne.

"Uw veiligheid, onze prioriteit" is de slogan van Vlaams Belang voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.
Vlaams Belang wil dat de criminaliteit hard wordt aangepakt. Kopstuk Filip Dewinter pleit ervoor dat zelfstandigen hun eigendom gewapend zouden kunnen verdedigen.
Ook criminele vreemdelingen en allochtonen moeten voor Vlaams Belang hard worden aangepakt.

bron : de rode zender

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...ng/index.shtml#

Kriminelen zijn dus gewaarschuwd. De dag dat wij aan de macht komen is het over met het rijk van de alom aanwezige misdaad in België. Het volk heeft de sleutel in de hand om de poorten van de onveilige samenleving achter zich te sluiten, deze gemeenteraadsverkiezingen, in het stemlokaal. !

Uw veiligheid, onze prioriteit.

Bad Attila 12 april 2006 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT (Bericht 1650797)

di 11/04/06 - De extreem-rechtse partij Vlaams Belang heeft in Antwerpen een nationale meeting gehouden, het voorlopige hoogtepunt van de zogenoemde veiligheidscampagne.

"Uw veiligheid, onze prioriteit" is de slogan van Vlaams Belang voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.
Vlaams Belang wil dat de criminaliteit hard wordt aangepakt. Kopstuk Filip Dewinter pleit ervoor dat zelfstandigen hun eigendom gewapend zouden kunnen verdedigen.
Ook criminele vreemdelingen en allochtonen moeten voor Vlaams Belang hard worden aangepakt.

Kriminelen zijn dus gewaarschuwd. De dag dat wij aan de macht komen is het over met het rijk van de alom aanwezige misdaad in België. Het volk heeft de sleutel in de hand om de poorten van de onveilige samenleving achter zich te sluiten, deze gemeenteraadsverkiezingen, in het stemlokaal. !

En autochtone criminelen, die moeten niet hard aangepakt worden, zeker...:roll:

lombas 12 april 2006 08:54

Was jij er, PAJOT?

Revolutie 12 april 2006 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 1650838)
Was jij er, PAJOT?

ik was er en het waren geslaagde toespraken.
Zelfs van Hugo Coveliers, die man heeft humor.

Bhairav 12 april 2006 09:16

Grappig filmke. Echt iets voor mietjes te ronselen. Is het niet PAJOT?
Waarom leefde gij mee met mietjes, PAJOT? Waarom zijt gij niet stoer genoeg om ZONDER extreem rechts te kunnen?

lombas 12 april 2006 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie (Bericht 1650863)
ik was er en het waren geslaagde toespraken.
Zelfs van Hugo Coveliers, die man heeft humor.

Dat weet ik. Ik was er ook.

Den Bal 12 april 2006 10:09

Citaat:

Als ze in mijn gemeente meer stemmen willen halen zullen ze hun propaganda toch moeten aanpassen. Als je hier een folder in de bus krijgt voor meer veiligheid dan stellen de mensen hun de vraag "Welke onveiligheid?" Dat het onveiligheidsgevoel ook in onze streek zal groeien, daar ben ik heilig van overtuigd. Vandaag is dit evenwel niet aan de orde.

solidarnosc 12 april 2006 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 1650832)
En autochtone criminelen, die moeten niet hard aangepakt worden, zeker...:roll:

Dat zijn allemaal slachtoffers van het systeem. Wist ge dat nog niet. Bij allochtonen daarentegen zit het in de genen dus die knal je beter preventief af. ;-)

Dave Brocatus 12 april 2006 10:48

Citaat:

Wat bedoelt Dewinter precies met zijn pleidooi dat zelfstandigen hun eigendom gewapend mogen verdedigen? Wat verstaat hij precies onder 'het verdedigen van hun eigendom'? Mag men voor die verdediging eender welke wapens gebruiken of zijn er beperkingen?

Wil Dewinter dat criminele vreemdelingen en allochtonen harder aangepakt worden dan criminele autochtonen? Of wil hij slechts beklemtonen dat zij ook hard aangepakt moeten worden?

daiwa 12 april 2006 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dave Brocatus (Bericht 1651010)
Wat bedoelt Dewinter precies met zijn pleidooi dat zelfstandigen hun eigendom gewapend mogen verdedigen? Wat verstaat hij precies onder 'het verdedigen van hun eigendom'? Mag men voor die verdediging eender welke wapens gebruiken of zijn er beperkingen?

Wil Dewinter dat criminele vreemdelingen en allochtonen harder aangepakt worden dan criminele autochtonen? Of wil hij slechts beklemtonen dat zij ook hard aangepakt moeten worden?

Alle criminelen!!!!

Bad Attila 12 april 2006 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 1651020)
Alle criminelen!!!!

Dus ook de leden van racistische organisaties? :twisted:

Bobke 12 april 2006 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dave Brocatus (Bericht 1651010)

Citaat:

Wat denkt ge zelf ?

Dave Brocatus 12 april 2006 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 1651056)
Wat denkt ge zelf ?

Ah ja, dom van mij dat ik dat niet meteen doorhad. Bedankt om me daarom te wijzen.

Bij het lezen van de openingspost had ik die zin verkeerd geïnterpreteerd.
Ik dacht dat men wilde zeggen dat naast het gewapend verdedigen van eigendom, het hard aanpakken van criminele vreemdelingen ook een middel was tegen de onveiligheid.

FISHERMAN 12 april 2006 11:18

Ik voel mij helemaal nie onveilig.

lombas 12 april 2006 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1651076)
Ik voel mij helemaal nie onveilig.

Ik ook niet.

Kim 12 april 2006 11:27

Ik voel me ook niet onveilig, al zal dat wel veranderen wanneer het VB (ooit) aan de macht zou komen.

StevenNr1 12 april 2006 11:27

Hopelijk was er weinig volk.

lombas 12 april 2006 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1651094)
Ik voel me ook niet onveilig, al zal dat wel veranderen wanneer het VB (ooit) aan de macht zou komen.

:roll:

Kom nu, Kimmie, niet overdrijven e...

lombas 12 april 2006 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 1651096)
Hopelijk was er weinig volk.

Ik denk, vanuit mijn schatting, dat er tussen de 1500 en 2000 man was.

Even naar de GvA gegaan - 2000 man schijnt te kloppen.

Hoezee voor het inschattingsvermogen van lombas!

StevenNr1 12 april 2006 11:29

Weinig volk dus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be