![]() |
Het Vlaams Belang slaat wild om zich heen!
Wat een theaterstukje van Filip Dewinter! Ik word daar misselijk van,zie zelfs Hugo glunderen Vlott belachelijk http://www.atv.be/nieuws/default.asp?mid=&id=1372
|
Jong, wat zijn uw problemen, kom, zeg het eens eerlijk, want Hugo Coveliers komt daar twee seconden in voor, en er hangen bloemen voor zijn mond - een uitdrukking omschrijven is onmogelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Was je daar? |
Zelf was ik er niet ,maar wel waren vrienden van mij er. Dat is toch niet de manier om VB,EN VLOTT te presenteren hé
|
Naar de showtjes die Dewinter om de haverklap opvoert, kijk ik al lang niet meer. Als ik het toch te zien krijgt, maakt het geen moer indruk. Hij kan misschien veel mensen bespelen met zijn gespierde taal en zijn gebaren, mij alleszins niet.
|
Ik vind persoonlijk dat de dingen die Dewinter in dat filmpje zegt totaal geschift zijn. Maar bij Hugo Coveliers heb ik niets abnormaals gemerkt.
Het viel me wel op dat de verslaggeefster Dewinter woorden in de mond legde die hij (in het filmpje) niet gezegd heeft. |
Citaat:
Uw vriendjes zullen u vertellen dat er nergens een logo van VLOTT te zien was, en dat stond ook niet in de pers. 2 Hugo heeft helemaal niets verkeerd gezegd - feitelijk hééft hij amper vijf zinnen gezegd... |
Citaat:
|
Een van de betere FDW speeches van de laatste jaren vind ik persoonlijk. Het was al een tijdje een beetje braaf aan het worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De levende inspiratie voor "De Hel van Tanger" was ook uitgenodigd, en mocht met nen bloemekee zwaaien.
t' Zou me niet verbazen als ge binnen een jaar ofzo "De Hel van Antwerpen", de film van dit partijcongres, kunt/moet gaan zien in de Metropolis. In voorpremière op VBTV uiteraard.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het thema van de meeting en de speech van Filip Dewinter vond ik erg goed deze keer. Weg met het criminele gespuis, het wordt tijd voor recht en orde in het toekomstige Dietse Rijk ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be