Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Het Vlaams Belang slaat wild om zich heen! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=49645)

duveltje382 12 april 2006 19:24

Het Vlaams Belang slaat wild om zich heen!

Wat een theaterstukje van Filip Dewinter! Ik word daar misselijk van,zie zelfs Hugo glunderen Vlott belachelijk http://www.atv.be/nieuws/default.asp?mid=&id=1372

lombas 12 april 2006 19:30

Jong, wat zijn uw problemen, kom, zeg het eens eerlijk, want Hugo Coveliers komt daar twee seconden in voor, en er hangen bloemen voor zijn mond - een uitdrukking omschrijven is onmogelijk.

duveltje382 12 april 2006 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 1652212)
Jong, wat zijn uw problemen, kom, zeg het eens eerlijk, want Hugo Coveliers komt daar twee seconden in voor, en er hangen bloemen voor zijn mond - een uitdrukking omschrijven is onmogelijk.

Lombas het was toch belachelijk hé!. En ja,ik heb daar problemen mee!,zelfs met Hugo!

lombas 12 april 2006 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1652220)
Lombas het was toch belachelijk hé!. En ja,ik heb daar problemen mee!,zelfs met Hugo!

Bon, je geeft dus toe dat "Hugo zit wat te glunderen" op basis van die video totaal uit de lucht gegrepen is.

Was je daar?

duveltje382 12 april 2006 19:46

Zelf was ik er niet ,maar wel waren vrienden van mij er. Dat is toch niet de manier om VB,EN VLOTT te presenteren hé

W.I. 12 april 2006 19:49

Naar de showtjes die Dewinter om de haverklap opvoert, kijk ik al lang niet meer. Als ik het toch te zien krijgt, maakt het geen moer indruk. Hij kan misschien veel mensen bespelen met zijn gespierde taal en zijn gebaren, mij alleszins niet.

Dave Brocatus 12 april 2006 19:51

Ik vind persoonlijk dat de dingen die Dewinter in dat filmpje zegt totaal geschift zijn. Maar bij Hugo Coveliers heb ik niets abnormaals gemerkt.

Het viel me wel op dat de verslaggeefster Dewinter woorden in de mond legde die hij (in het filmpje) niet gezegd heeft.

lombas 12 april 2006 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1652243)
Zelf was ik er niet ,maar wel waren vrienden van mij er. Dat is toch niet de manier om VB,EN VLOTT te presenteren hé

1 Het was de voorstelling van VB, niet van VLOTT, over het thema "veiligheid".

Uw vriendjes zullen u vertellen dat er nergens een logo van VLOTT te zien was, en dat stond ook niet in de pers.

2 Hugo heeft helemaal niets verkeerd gezegd - feitelijk hééft hij amper vijf zinnen gezegd...

duveltje382 12 april 2006 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door W.I. (Bericht 1652254)
Naar de showtjes die Dewinter om de haverklap opvoert, kijk ik al lang niet meer. Als ik het toch te zien krijgt, maakt het geen moer indruk. Hij kan misschien veel mensen bespelen met zijn gespierde taal en zijn gebaren, mij alleszins niet.

Juist van U,maar in Anwerpen maakt dat nog wel indruk hoor! Ook Hugo zat er als een ontstervelijke bij hé

Riksken 12 april 2006 19:56

Een van de betere FDW speeches van de laatste jaren vind ik persoonlijk. Het was al een tijdje een beetje braaf aan het worden.

W.I. 12 april 2006 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1652266)
Juist van U,maar in Anwerpen maakt dat nog wel indruk hoor! Ook Hugo zat er als een ontstervelijke bij hé

Een Antwerpenaar hoort dan ook graag gespierde taal en heeft lak aan alles en nog wat ...;-)

duveltje382 12 april 2006 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riksken (Bericht 1652272)
Een van de betere FDW speeches van de laatste jaren vind ik persoonlijk. Het was al een tijdje een beetje braaf aan het worden.

Kei hard hé Riksken, al de skinheads flipten weer:)

Revolutie 12 april 2006 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 1652264)
1 Het was de voorstelling van VB, niet van VLOTT, over het thema "veiligheid".

Uw vriendjes zullen u vertellen dat er nergens een logo van VLOTT te zien was, en dat stond ook niet in de pers.

2 Hugo heeft helemaal niets verkeerd gezegd - feitelijk hééft hij amper vijf zinnen gezegd...

Hugo was enkel te gast in het debat over veiligheid. Hij heeft geen toespraak ofzo gegeven.

duveltje382 12 april 2006 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie (Bericht 1652306)
Hugo was enkel te gast in het debat over veiligheid. Hij heeft geen toespraak ofzo gegeven.

Nee,maar de beelden zeggen genoeg hé,en knap overdreven van Filip hé En Hugo naast die mooie:)

CCCP 12 april 2006 20:15

De levende inspiratie voor "De Hel van Tanger" was ook uitgenodigd, en mocht met nen bloemekee zwaaien.

t' Zou me niet verbazen als ge binnen een jaar ofzo "De Hel van Antwerpen", de film van dit partijcongres, kunt/moet gaan zien in de Metropolis.

In voorpremière op VBTV uiteraard..

Max van Dietschland 12 april 2006 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1652202)
Wat een theaterstukje van Filip Dewinter! Ik word daar misselijk van,zie zelfs Hugo glunderen Vlott belachelijk http://www.atv.be/nieuws/default.asp?mid=&id=1372

Ik vond de meeting inzake veiligheid wel erg goed. Veel beter dan hun te liberale economische congres alleszins. Recht en orde zijn de hoofthema's en daar kan ik als nationaal solidarist mij volledig in vinden. 8)

duveltje382 12 april 2006 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland (Bericht 1652340)
Ik vond de meeting inzake veiligheid wel erg goed. Veel beter dan hun te liberale economische congres alleszins. Recht en orde zijn de hoofthema's en daar kan ik als nationaal solidarist mij volledig in vinden. 8)

Ik vond het walgelijk,Filip,en hugo samen voor de onverdraagzaamheid!

Max van Dietschland 12 april 2006 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1652347)
Ik vond het walgelijk,Filip,en hugo samen voor de onverdraagzaamheid!

Ik ben zelfs ook allerminst fan van de liberaal rechtse Coveliers.

Maar het thema van de meeting en de speech van Filip Dewinter vond ik erg goed deze keer.

Weg met het criminele gespuis, het wordt tijd voor recht en orde in het toekomstige Dietse Rijk !

lombas 12 april 2006 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1652323)
Nee,maar de beelden zeggen genoeg hé,en knap overdreven van Filip hé En Hugo naast die mooie:)

Die beelden zeggen helemaal niets want Hugo zijn hoofd is niet zichtbaar.

lombas 12 april 2006 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie (Bericht 1652306)

Dat weet ik, ik was daar :?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be