![]() |
Ik drink geen Inbev
Vanavond was de blonde tang van Inbev ("De Belgen drinken meer wijn en minder bier, dat kan ik niet toestaan! ") weer op TV.
Ik drink koffie Ik drink wijn Ik drink ook bier Ik drink:Westmalle, Duvel, Haacht, Lindemans Kriek, Palm, Delirium Tremens, ... Maar Inbev drink ik niet. Inbev is voor watjes. |
Als je een miljard euro winst maakt en je drijft de prijs nog omhoog, moet je ook bij mij op niet te veel respect meer rekenen. Met dank aan de Brazilianen...:twisted:
|
Citaat:
![]() Kom naar mijn bal en drinkt wat U wilt... |
Ik drink persoonlijk zelden bier (vroeger wel, in mijn studententijd). Wijn bevalt mij beter.
|
Citaat:
|
ik drink ook maar zelden bier.
das zo stereotiep hé. |
Geen bierfan hier.
Goeie wijn bij een goeie maaltijd. Dat is het beste ! |
zelf bier brouwen - dat is t beste !
|
Citaat:
|
Ik drink natuurlijk geen bier, maar ik drink thee. Ja 's winters tegen de kou eens een jenever maar dat is alles.
INBEV ? Boycotten die handel. Het zijn volksbedriegers. |
Citaat:
Doen! Als je er in slaagt infectievrij te blijven, verdien je een pluim 8) Ik drink allerlei bieren, waaronder ook die van Inbev en ze smaken me allemaal. Al dat gezever nu is leuk voor even, totdat de andere brouwers ook hun prijzen doen stijgen; dan zal het weer oorverdovend stil zijn 8) |
Citaat:
|
ik drink wel bier. Jupiler is mijn favoriete. Bijna dagelijks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je reageert out of the blue met "in westmalle zit gist, geen microben", en dat zou dan moeten aantonen dat er bier genoeg is? :-D Pleaso, do elaborate |
Jupiler is de beste pils van Belgie, en Belgie heeft de beste bieren..
|
Citaat:
Haacht is Belgisch |
Citaat:
ga wat koffie zuipen dan of wijn, nog erger |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be