![]() |
Tiener dood voor MP3-speler
Als de brave burger uit zelfverdediging gebruik wil maken van wapens, zou er plots sprake zijn van ontoelaatbare 'far-west' toestanden.
Zolang echter alleen criminelen wapens gebruiken, spreekt men nooit van zgn. 'far-west' toestanden, maar alleen van een 'gevoel van onveiligheid'... |
Bron ? Artikeltje of zo ? Link met binnenlandse politiek ?
|
Er is vrijwel dagelijks wel nieuws over de binnenlandse "far-west" toestanden.
|
Tiener door Noord-Afrikanen doodgestoken voor MP3-speler
Citaat:
. |
Het zoveelste (autochtone) slachtoffer van de multicriminele samenleving...
|
Heel jammerlijk voorval. Dat het nu Noord-Afrikanen of Belgen zijn, doet er niks toe. Ik hoop dat (eender welk ras, nationaliteit) de daders snel gevat zullen worden en hun straf niet zullen ontlopen.
|
Citaat:
|
Ik ken niet veel belgen die met een mes als basisuitrusting naar een station gaan...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cry: :cry: :cry:
Zoiets blijft mijn verstand te boven gaan: iemand doodsteken voor nondedjû ne stomme Mp-3 player! :evil: Medeleven aan de familie en aan de vriend... :cry: |
Citaat:
BTW: ook wanneer de smeerlappen gepakt worden, dan nog krijgen ze een eerder milde straf. Laat staan dat hun uitkeringen blijven uitbetaald worden. :evil: :evil: :evil: |
Citaat:
Trouwens, waarom krijg ik hier (nu al) de indruk dat elke discussie en elke topic uitdraait op VB'ers tegen de rest? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Noem mij dan nog 2 dergelijke incidenten uit de laatste 10 jaar?
|
Citaat:
|
"We doen er alles aan om de daders zo snel mogelijk te vinden."
----- Om deze "kansarme daders" daarna terug zo snel mogelijk los te laten zeker? |
De afgelpen maanden zal al voldonende zijn... in st joost te node werd een afrikaan doodgestoken door een n-afrikaan; En er zullen er heus nog wel geweest zijn. bvb die vrouwelijke winklejuffrouw in antwerpen...
oh ja ook nog die portier van de proft in mechelen... |
Citaat:
Ik hou er vandaag mee op. Veel te boos. Da-ag. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be