![]() |
Vlaams Belang misbruikt "De hel van Tanger"
"Vlaams Belang misbruikt "Hel van Tanger""
do 13/04/06 - De makers van de film "De hel van Tanger" zijn niet te spreken over de pogingen van het Vlaams Belang om hun film te kapen. "Dewinter misbruikt onze film", zeggen de producent en hoofdrolspelers in De Morgen en GvA. Pierre Stukken werd dinsdag opgevoerd tijdens een bijeenkomst van het VB in Antwerpen. De film "De hel van Tanger" is gebaseerd op de onterechte arrestatie en opsluiting van de Antwerpse buschauffeur in Marokko. "Ik vind het walgelijk dat Dewinter de media wil halen door te poseren met Stukken. Het is puur opportunisme", zegt hoofdrolspeler Filip Peeters. "Belgische gevangenis is Club Med" Filip Dewinter heeft net als 100.000 andere mensen "De hel van Tanger" in de bioscoop gezien. Volgens hem bewijst de film dat elke Belgische gevangenis een "Club Med" is. "De film gaat over onschuld, waar ook ter wereld. De vergelijking die Dewinter erin ziet, is belachelijk", zegt producent Eric Wirix. Volgens de makers van "De hel van Tanger" heeft Pierre Stukken zich in de luren laten leggen. Stukken ziet het anders. "Ik ben gegaan omdat ik uitgenodigd was. Als andere partijen mij gevraagd zouden hebben, zou ik ook zijn geweest." Het zoveelste bewijs dat het VB qua mediageilheid en opportunisme voor geen enkele andere partij moet onderdoen. De populariteit van een film uitbuiten om stemmen te halen is gewoonweg walgelijk... |
belachelijk ... zij die de heer stukkne misbruiken omwille van de centen zijn zij die die film gemaakt hebben. Och ja als hij bij een PC partij was verschenen dan kreeg hij een standbeeld... We kennen die hypcorisie ondertussen wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het zijn trouwens de linkse acteurs die de hel van tanger gebruikenen het levensverhaal vand eheer stukken om poen te scheppen... hoeveel zou dhr stukken zien van de recette?
|
Goe gedaan vh Vlaams Blok, pardon, Belang.
:mrgreen: |
Wat doet die Filip Peeters nu zo stoer? Stukken zat er op vrijwillige basis, en hij wist dat hij bloemen ging krijgen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Waarom vermoedt u dat één van hen liegt? Die 2 citaten spreken elkaar niet tegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsk. Me dunkt dat die filmmensen gewoon eens luid moeten jodelen zodat hun omgeving tenminste weet dat ze es nicht gewusst haben en ze dus niet bij de nek zouden worden aangekeken in de salonintellectuele designerbrilmiddens waarin ze gedijen. Niets aan de hand dus.
|
toch altijd hetzelfde liedje als het Vlaams Belang iets "gebruikt" voor dingen aan te tonen, maar als een PC partij het doet dan hebben ze er meestal niks op tegen :roll:
|
Citaat:
|
Filip De Winter geilt gewoon op dat soort mensonterende gevangenissen waar die Pierrre Stukken zijn leven en gezondheid naar de
kloten heeft zien gaan. Eigenlijk is De Winter jaloers dat hij geen Marokkaan is, dan kon hij tenminste trots zijn op zijn land. |
Citaat:
Men noemt dat "BV's op de lijst zetten". :sleeping: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be