Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Vlaams Belang misbruikt "De hel van Tanger" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=49665)

Djiezes 13 april 2006 13:05

Vlaams Belang misbruikt "De hel van Tanger"

"Vlaams Belang misbruikt "Hel van Tanger""

do 13/04/06 - De makers van de film "De hel van Tanger" zijn niet te spreken over de pogingen van het Vlaams Belang om hun film te kapen. "Dewinter misbruikt onze film", zeggen de producent en hoofdrolspelers in De Morgen en GvA.

Pierre Stukken werd dinsdag opgevoerd tijdens een bijeenkomst van het VB in Antwerpen. De film "De hel van Tanger" is gebaseerd op de onterechte arrestatie en opsluiting van de Antwerpse buschauffeur in Marokko.
"Ik vind het walgelijk dat Dewinter de media wil halen door te poseren met Stukken. Het is puur opportunisme", zegt hoofdrolspeler Filip Peeters.

"Belgische gevangenis is Club Med"

Filip Dewinter heeft net als 100.000 andere mensen "De hel van Tanger" in de bioscoop gezien. Volgens hem bewijst de film dat elke Belgische gevangenis een "Club Med" is.
"De film gaat over onschuld, waar ook ter wereld. De vergelijking die Dewinter erin ziet, is belachelijk", zegt producent Eric Wirix. Volgens de makers van "De hel van Tanger" heeft Pierre Stukken zich in de luren laten leggen.
Stukken ziet het anders. "Ik ben gegaan omdat ik uitgenodigd was. Als andere partijen mij gevraagd zouden hebben, zou ik ook zijn geweest."

Het zoveelste bewijs dat het VB qua mediageilheid en opportunisme voor geen enkele andere partij moet onderdoen. De populariteit van een film uitbuiten om stemmen te halen is gewoonweg walgelijk...

ilfalco 13 april 2006 13:06

belachelijk ... zij die de heer stukkne misbruiken omwille van de centen zijn zij die die film gemaakt hebben. Och ja als hij bij een PC partij was verschenen dan kreeg hij een standbeeld... We kennen die hypcorisie ondertussen wel.

Jan van den Berghe 13 april 2006 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 1653453)
Het zoveelste bewijs dat het VB qua mediageilheid en opportunisme voor geen enkele andere partij moet onderdoen. De populariteit van een film uitbuiten om stemmen te halen is gewoonweg walgelijk...

Wat is er nu "walgelijk" aan het vertonen van een film? En de "mediageilheid" zie ik al evenmin. De Morgen kan het niet laten over het Vlaams Belang te spreken...

alberto 13 april 2006 13:10

Citaat:

Stukken ziet het anders. "Ik ben gegaan omdat ik uitgenodigd was. Als andere partijen mij gevraagd zouden hebben, zou ik ook zijn geweest."

Dit zegt genoeg, wat is nu het probleem?

Jan van den Berghe 13 april 2006 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 1653472)
Dit zegt genoeg, wat is nu het probleem?

Dat de linkse schrijvelaars eens te meer niet kunnen verkroppen dat hiermee aangetoond wordt dat het Vlaams Belang steeds meer en steeds weer mensen aanspreekt uit alle lagen van de bevolking. Daarom worden ze zo ranzig.

ilfalco 13 april 2006 13:13

het zijn trouwens de linkse acteurs die de hel van tanger gebruikenen het levensverhaal vand eheer stukken om poen te scheppen... hoeveel zou dhr stukken zien van de recette?

stab 13 april 2006 13:21

Goe gedaan vh Vlaams Blok, pardon, Belang.
:mrgreen:

lombas 13 april 2006 13:26

Wat doet die Filip Peeters nu zo stoer? Stukken zat er op vrijwillige basis, en hij wist dat hij bloemen ging krijgen.

Djiezes 13 april 2006 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Philippe Dewinter
Pierre Stukken is een man van het volk en al vele jaren sympathisant van het Vlaams Belang!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierre Stukken
Ik ben gegaan omdat ik uitgenodigd was. Als andere partijen mij gevraagd zouden hebben, zou ik ook zijn geweest.

Wie van de 2 heren is hier nu aan het liegen?

Dave Brocatus 13 april 2006 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 1653705)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dewinter
Pierre Stukken is een man van het volk en al vele jaren sympathisant van het Vlaams Belang!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stukken
Ik ben gegaan omdat ik uitgenodigd was. Als andere partijen mij gevraagd zouden hebben, zou ik ook zijn geweest.

Wie van de 2 heren is hier nu aan het liegen?

Waarom vermoedt u dat één van hen liegt? Die 2 citaten spreken elkaar niet tegen.

Djiezes 13 april 2006 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dave Brocatus (Bericht 1653798)

Waarom vermoedt u dat één van hen liegt? Die 2 citaten spreken elkaar niet tegen.

Zou jij je dan als VB-sympathisant laten gebruiken op een SPa-congres moest je daar voor gevraagd worden? I don't think so...

Nitroke 13 april 2006 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 1653808)
Zou jij je dan als VB-sympathisant laten gebruiken op een SPa-congres moest je daar voor gevraagd worden? I don't think so...

Zou jij, als je geen sympathisant bent van het Vlaams Belang, op hun congres komen? I don't think so..

Dave Brocatus 13 april 2006 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 1653808)

Misschien zou jij als VB-sympathisant niet naar een SP.A-congres gaan. Maar dat wil daarom niet zeggen dat Pierre Stukken dat ook niet zou doen.

vjeeke 13 april 2006 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nitroke (Bericht 1653829)
Zou jij, als je geen sympathisant bent van het Vlaams Belang, op hun congres komen? I don't think so..

idd ik denk niet dat een sp.a'er sympathisant naar een Vlaams Belang congres gaat en zelfs op het podium gaat met een big smile naast Filip Dewinter ;-)

Jazeker 13 april 2006 15:19

Tsk. Me dunkt dat die filmmensen gewoon eens luid moeten jodelen zodat hun omgeving tenminste weet dat ze es nicht gewusst haben en ze dus niet bij de nek zouden worden aangekeken in de salonintellectuele designerbrilmiddens waarin ze gedijen. Niets aan de hand dus.

vjeeke 13 april 2006 15:25

toch altijd hetzelfde liedje als het Vlaams Belang iets "gebruikt" voor dingen aan te tonen, maar als een PC partij het doet dan hebben ze er meestal niks op tegen :roll:

Distel 13 april 2006 15:33

Citaat:

De populariteit van een film uitbuiten om stemmen te halen is gewoonweg walgelijk...

Neen, het is walgelijk omdat het VB het doet. Dat de sossen kort geleden voor de verkiezingen naar Nederland gingen om daar het succes (nu ja) van de rooien uit te buiten ("kijk eens hoe goed het is met sossen in de regering"), noem jij dat dan ook walgelijk?

CCCP 13 april 2006 15:33

Filip De Winter geilt gewoon op dat soort mensonterende gevangenissen waar die Pierrre Stukken zijn leven en gezondheid naar de
kloten heeft zien gaan.

Eigenlijk is De Winter jaloers dat hij geen Marokkaan is, dan kon hij tenminste trots zijn op zijn land.

Bad Attila 13 april 2006 15:48

Citaat:

"Vlaams Belang misbruikt "Hel van Tanger""

do 13/04/06 - De makers van de film "De hel van Tanger" zijn niet te spreken over de pogingen van het Vlaams Belang om hun film te kapen. "Dewinter misbruikt onze film", zeggen de producent en hoofdrolspelers in De Morgen en GvA.

Pierre Stukken werd dinsdag opgevoerd tijdens een bijeenkomst van het VB in Antwerpen. De film "De hel van Tanger" is gebaseerd op de onterechte arrestatie en opsluiting van de Antwerpse buschauffeur in Marokko.
"Ik vind het walgelijk dat Dewinter de media wil halen door te poseren met Stukken. Het is puur opportunisme", zegt hoofdrolspeler Filip Peeters.

"Belgische gevangenis is Club Med"

Filip Dewinter heeft net als 100.000 andere mensen "De hel van Tanger" in de bioscoop gezien. Volgens hem bewijst de film dat elke Belgische gevangenis een "Club Med" is.
"De film gaat over onschuld, waar ook ter wereld. De vergelijking die Dewinter erin ziet, is belachelijk", zegt producent Eric Wirix. Volgens de makers van "De hel van Tanger" heeft Pierre Stukken zich in de luren laten leggen.

Bah, alle partijen doen dat ...
Men noemt dat "BV's op de lijst zetten". :sleeping:

vjeeke 13 april 2006 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 1653946)
Bah, alle partijen doen dat ...
Men noemt dat "BV's op de lijst zetten". :sleeping:

vooral de VLD kent er wat van :lol::lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be