![]() |
Je bent tweede, er bestaat al een topic van.
|
sluiten dan maar
|
Citaat:
Mijjn stelling blijft: het is zielig hoe de belangrijkste partij van Vlaanderen op zo'n krampachtige manier haar programma moet brengen. Zielig. Ik heb dat nog nooit gezien. Dewinter doet zelfs de moeite niet om op voorhand met die man te praten over zijn medewerking. En dat wil dan burgemeester van Antwerpen worden. Zielig. Ik lees ook dat zelfs Annemans weer een robbertje verbaal geweld heeft laten klinken. Jammer, jammer. Een stelletje ongeregeld. Sorry. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik las net de perscommentaren
Meer veiligheid, ja , maar niet met meer wapens, zo corrigeert GAZET VAN ANTWERPEN het Vlaams Belang. Voorman Filip De Winter pleit voor een soepeler wapenwetgeving. Maar Kurt Tuerlinckx ziet daardoor de veilgheid niet toenemen, integendeel. Al deze retoriek past natuurlijk in een strategie. Maar met het creeëren van een cultus van de angst verdwijnt het onveilgheidsgevoel helemaal niet, het wordt alleen maar aangewakkerd. De Winter droomt eigenlijk van een Far West aan de Schelde, meent HET NIEUWSBLAD. Een Vlaanderen waar iedereen het recht in eigen handen mag nemen, waar het oog om oog als een ernstig alternatief geldt. Dat alleen het Vlaams Belang bezorgd is voor de veiligheid van de Vlaming is volgens Mathias Daneels manifest onwaar. Maar de vraag is of we onveilig tij kunnen keren door behalve deuralarmpjes oog geladen pistolen uit te delen? Natuurlijk is er veel criminaliteit en hebben allochtone daar een groot aandeel in, geeft HET LAATSTE NIEUWS toe. Het zou dom zijn te beweren dat het onveiligheidsgevoel ons aangepraat is door het Vlaams Belang. Die partij stelt af en toe wel een juiste diagnosen maar Jan Segers wil onder geen beding weten van hun remedies. Het blijft pijnlijk om vast te stellen hoe De Winter en Annemans misbruik maken van hun intelligentie en hun redenaarstalent. In Italië hebben bijna de helft van de mensen gestemd voor de clown van Europa, voor een oplichter en bedrieger die in een reeks processen verwikkeld zit wegens omkoping en die een land achterlaat in grote problemen. Ik ben op dit ogenblik ook zeer pessimistisch over Vlaanderen. Straks moet keihard onderhandeld worden met de franstaligen om een fatsoenlijke regering te krijgen, bij voorkeur centrum rechts. Doch VB houdt zich weer bezig met haar kinderachtige populistische zever en mlaakt zichzelf als mogelijke gesprekspartner compleet onmogelijk. |
Citaat:
,,Mij niet bewust van de mogelijke inpact van mijn aanwezigheid op dit congres heb ik achteraf nagelaten mij te distantiëren van de uitspraken die zijn gedaan door leden van het Vlaams Belang''. ,,Ik wens zelfs mijn ergste vijand niet toe wat ik daar heb beleefd, en heb een zeer sterk medelijden met de gevangenen aldaar''. ,,De hel van Tanger is een hel voor elk levend denkend wezen, schuldig of onschuldig en nooit in verhouding met de gedane criminele feiten''. ,,Het tolereren en iemand deze ervaring toewensen is op zich een misdaad. Ik wens mij dan ook volledig af te zetten van de doelstellingen van het Vlaams Belang en hoop in de nabije toekomst uitgenodigd te worden door democratische partijen om mijn ervaring door te geven aan sociaal bewogen beleidsverantwoordelijken''. Of zou het hem voorgezegd/opgedrongen zijn? :mrgreen: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be