![]() |
divx & xvid
Wie weet er welke momenteel de beste xvid/divx dvd speler is?
|
BSPlayer is goe...
|
Citaat:
|
Citaat:
Of een voor aan je TV te hangen? |
Citaat:
Ik had een software-speler in gedachten. Tegenwoordig vind je van alle merken praktisch wel een divx-compatibele dvd-speler. Ik heb ne Sunwood van de GB (+/- €50 8) ) en dat marcheert naar wens. |
Citaat:
Vele spelers spelen bv wel divx af maar geen xvid... |
Citaat:
Toen ik mijn DVD kocht kon hij niet overweg met Xvid en met .srt (ondertitels). Na een firmware update is dat allemaal geregeld. Goede raad; gebruik enkel updates van de fabrikant zelf. Als dat update-proces misgaat kan het gebeuren dat uw speler naar de knoppen is. Als dat gebeurt met een update van een of andere duistere site kan je fluiten naar je garantie. |
KISS spelers zouden zeer goed zijn en die werken op Linux en zijn naar het schijnt gemakkelijk te tweaken.
|
Citaat:
|
Citaat:
En tzijn idd een van de beste. Brengen zeer veel updates uit welke makkelijk te installeren zijn. |
En je hebt er ter grootte van een A4-blad, die je dus eigenlijk gemakkelijk overal kan meenemen.
Je kan ook kiezen voor een speler met netwerkaansluiting en/of met harde schijf. |
Citaat:
Vandaar de vraag welke momenteel de beste is. |
Citaat:
|
De KISS-producten: http://www.kiss-technology.com/?p=products&v=users
Verdelers in België: http://www.kiss-technology.com/?p=belgiumbuy&v=users |
Citaat:
De Kiss-spelers kunnen naar verluid de meeste codecs aan en bij het verschijnen van nieuwe zijn ze ook snel met updates. Toch is het zeker nuttig van eens wat reviews over die Kiss-spelers op te zoeken. Ik herinner mij ooit een test te hebben gelezen van die A4-formaat speler van Kiss en die zou een tragere processor hebben dan de andere. Daardoor kan-ie bij films met een hoge bitrate niet goed volgen en krijg je haperingen. |
Citaat:
|
Citaat:
Kzal nog maar wat verderzoeken, blijkbaar zijn ze toch nog niet veel verder sinds mijn laatste aankoop. |
Citaat:
|
ofwel een Yamaha ofwel een philips.
Ik heb een combo met VHS cassettes. DVP3100V Hij neemt zelfs probleemloos de SRT files op (ondertiteling) XVID en DIVX neemt hij beiden. btw, XVID is beter dan DIVX. 1 DVD rippen met DVD decrypter (opgelet kies de IFO mode) 2 Om ze te maken gebruik AutoGK. (tot 1.5uur 1 CD 700MB nemen) en de beeld breedte op 720 zetten 3 de ondertitels rippen met Subrip klaar |
Citaat:
Maar t'is eigenlijk meer de combinatie van de hoogte van framerate en codecs. Ik had duidelijker moeten zijn in het begin maar ik heb meer films die niet afspelen omwille van de framerate die te hoog is dan een niet geinstalleerde codec. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be