![]() |
Robland
In Robland is er een eerste,democratische politieke partij gesticht, meer info kan je vinden op www.n-ra.tk
|
Is dit een initiatief van mensen van Gingelom of een aktie van de N-VA?
|
Het betreft een actie van Jong N-VA me dunkt. Zo staat toch onder verwijzingen : De N-RA is bedacht en opgericht door de jongeren van de Nieuw-Vlaamse Alliantie (Jong N-VA). Meer informatie: www.jongnva.be
|
En jullie komen ons rustig dorpje verstoren :(
|
oeps het moet natuurlijk www.n-ra.tk zijn. Ik ga wel eens kijken, kom ook langs , met wat geluk komt Rob filmen :)
|
Citaat:
|
hij kent de stiel van koning dan al geweldig goed :), hij luistert nog niet eens naar 'de stem van het volk'. :) Indien Rob de rust in jullie gemeente mag komen verstoren denk ik dat de N-RA dit ook wel voor een uurtje mag doen ;)
|
Citaat:
|
Me dunkt dat King Rob deze beweging met harde hand in de kiem zal smoren en dat het slagveld bezaaid zal liggen met niveanen. ;)
Mischien een idioot idee maar waarom beginnen we niet een Oranje-revolutie in Robland om de op één na laatste dictatuur in Europa van de macht te verdrijven. Ik zal een steunaanvraag indien bij de CIA en vraag poen aan Soros. Daar kan zelfs de VMMa niet tegenop. |
Voor zover ik een beetje kan volgen voeren "vreemdelingen" nu oppositie tegen een staatshoofd van een land zonder inwoners dat (nog) niet bestaat.
Zouden jullie niet eerst eens naturalisatie aanvragen ? Misschien hoeven jullie dan zelfs geen oppositie te voeren, maar kunnen jullie zelf eerste minister enz.; worden ... |
Citaat:
Volgens mij heeft de VMMa een gigantisch own-goal gescoord met dit programma maar dat doen ze de laatste tijd wel meer. Ze zouden "Goal Live" beter omdopen tot "Own-Goal" Live. ;-) |
een actie vanuit het koningshuis en het belgistisch regime nu op het scherm :lol:
|
Belachelijk programma. Waarom besteden jullie daar aandacht aan?
|
Citaat:
Ik zou die mens snel het erelidmaatschap van de BUB aanbieden! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Patriot,
dat je het programma niet wil bekijken is uw goed recht :-) Laat anderen toch kijken en blijf dan uit dit topic als het u niet intresseerd |
Ik vind het niveau eigenlijk wel ondermaats. :( Maar dan ècht ondermaats. De grappen zijn zo ingestudeerd en lagere school-achtig... Toen wij op 't middelbaar korte fragmentjes voor de klas moesten brengen was 't grappiger. :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Awoert hans, leve de nieuwe voorzitter van de BUB, ROB! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be