![]() |
Gegroepeerd kweken van cannabis
http://www.atv.be/nieuws/default.asp?mid=&id=1437
Goed initiatief vind ik dat Het zou in ieder geval heel wat onduidelijkheid uit de wereld helpen hé |
Tja...
|
Stijn Goossens van Trekt uw Plant doet toch maar een vreemde uitspraak vind ik: "Hoe gaan mensen aan cannabis aankomen zonder de wet al te erg te overtreden?"
Ofwel overtreed je de wet, ofwel overtreed je de wet niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Wordt tijd dat er weer eenduidigheid komt en dat ook softdrugs weer volledig verboden wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Stemmen mogen vrouwen natuurlijk wel doen. |
Citaat:
Maar ergens klinkt het bekent in de oren. Ach ja, ik heb ooit het VB programma eens gelezen;-) |
Citaat:
De beste en veiligste thuishaven voor onzeker mensen en tijden zijn die waar orde en dicipline is. Vermits er tegenwoordig zoveel onzekerheid is dat men al niet meer achter werk wenst te zoeken gaan we daar eens ernstig over moeten debatteren...om niet te zeggen handelen. |
Citaat:
Zekere tijden waren dat;-) Maar hij werkte,en zij zat achter de kookpot |
Citaat:
|
En volgens mij lopen er nu meer zat of stoned of allebei dan vroeger. Alleen is dat nu in het geniep.
|
Citaat:
't Wordt tijd dat er eindelijk eens eenduidigheid komt en dat softdrugs volledig legaal worden. |
Citaat:
|
Drugs legaliseren, drugs niet legaliseren, het mag, het mag niet, het mag een beetje? Allemaal onzekerheden waar de mensen niet mee omkunnen.
Zeg gewoon ja of zeg nee. En stel daar dan de gepaste houding tegenover. Eenvoud is simpel in gebruik en hoeft geen handleiding. Bijgevolg kunnen onzekere mensen meteen zeker weten waar ze staan en wat wel of niet mag. |
Citaat:
da's zoals seks voor het huwelijk "verbieden". totaal onzinnig. |
Citaat:
ik ben ook tegen homohuwelijken, tegen abortus, en tegen vreemdelingenstemrecht. dus niet veralgemenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be