![]() |
Doe maar iets!
:wink: |
30 seconden later en nog geen reacties :onfire:
|
[size=7]BENDE ANARCHISTEN! :x [/size]
|
Citaat:
:wink: |
Citaat:
|
Mieke, verrader! Je ziet toch dat die attention whore zich alleen maar tegen onze revolutie wil afzetten? Lief bedoeld, he P. ;)
|
Citaat:
Ik stuur met hoge snelheid lieve dingen naar Numarx :snipersm: |
Citaat:
|
Anarchie, mmmm.. Staat dat gelijk aan chaos?
|
Citaat:
Pas op, nu ga ik iets doen! ... Toch maar niet, 'k ben te lui om anarchist te zijn :( . |
Citaat:
ALLES mag [size=1] (van mij toch!!) [/size] Ik zit hier met een vraagje: Voortplanten noemen ze 'vermenigvuldigen' Masturberen noemen ze 'aftrekken' Trouwen noemen ze 'delen' En homo's???? ... tot de 2e macht?... optellen ??? |
Homo's wissen? :wink:
Als er totale anarchie is, zijn er dan ook nog spellingsregels en grammaticale regels? Of Gedragesregels, neen zeker? |
qué?
Ik ben anarchist, maar NIET als de kabouter de leider is :P |
Patriot? Tu quoque, fili mi? :cry:
In mijn thread heb je alles wat je hartje verlangt en toch kom je naar hier... |
Citaat:
Gewoon om ne slogan neer te zetten... maar gij ook!! tot tweemaal toe! :o maar goed laten we dit oord van verderf verlaten en terugkeren naar de Revolutie! |
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
De mensen hebben toch echt begeleiding nodig hé. Open je een thread waar je alles mag zeggen en doen en dan weten ze niet wat . :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: LEVE DE MAATSCHAPPIJ! :roll: |
Begeleiding is what they want, begeleiding is what I'm a-gonna give them. 8)
|
Laten we al het geld verbranden...
De wapens volgen vanzelf... Alle macht aan de goesting... Alle macht aan de vrije liefde... De kinderen volgen vanzelf.. |
Citaat:
. |
.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be