![]() |
Wat is de afkomst van de dader van de mp3 moord?
Is er iets bekend over de afkomst?
|
wellicht geboren in België, zeker?
|
Noord-Afrikaan
|
Citaat:
|
noord-afrikaan, blond met blauwe ogen, Belgisch met Zweedse bed-overgrootouders, Amerikaans,... maakt mij niet uit, het is de misdaad zelf die moet bekeken worden en de "motieven" van de roofmoordenaar, niet de huidskleur.
Het blijft even verwerpelijk en blijkbaar heeft de dader zeer verkeerde waarden meegekregen thuis, van zijn "vrienden", op straat en/of op school. Maar dan nog blijft de dader verantwoordelijk voor zijn eigen daden en moet dus zeer streng bestrafd worden. Omdat ik tegen de doodstraf ben lijkt een effectieve levenslange gevangenisstraf met dwangarbeid (kwestie van niet op onze kosten te leven) een gepaste strafmaat. Alle andere kleinere en grotere boefjes/misdadigers (in spé) moeten dringend wat meer respect voor de medemens worden ingepompt. |
Mee eens behalve met een levenslange gevangenisstraf. Toch niet als die smeerlap nog erg jong is, maar wel lang genoeg en géén wet Lejeunetoestanden! Alle potentiele voorbeeldvolgers moet weten dat we dit niet blijken pikken! :evil:
|
De afkomst van de daders van deze roofmoord is niet echt relevant. Naar verluidt zou het gaan om jongeren van Noord-Afrikaanse komaf.
Wat de eventuele strafmaat betreft: misschien toch eerst de arrestatie en het proces afwachten. Een levenslange gevangenisstraf lijkt mij echter zwaar overdreven. Een langdurige effectieve (en ook effectief uitgezeten) gevangenisstraf is wel op zijn plaats, net als een fikse schadevergoeding (te betalen uit een afhouding van hun inkomen nadat ze vrijkomen). |
Citaat:
|
Het zou voor de verandering eens een neger moeten zijn.
|
Citaat:
Humor van de bovenste plank. :-P |
Volgens mij weten de Brusselse imams allang wie de daders zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Straf?
3 jaar waarvan 6 maanden effectief en vrij na 3 weken... Zo gaat dat tegenwoordig in Belgie waar Justitie geleid is door de maffia PS... |
Citaat:
De vraag betrof AFKOMST en niet GEBOORTEPLAATS. |
"Afkomst", wat een belachelijk slingerbegrip is me dat.
|
Hier in België geboren, uit ouders van de Magreb streek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lincoln, je bent hypocriet. Althans gedeeltelijk. De bloed MP3 heeft ondertussen al een leuke "gadget"waarde onder de Brusselse hangbendejongeren met een tintje.
En ik heb de indruk met het geval in Charleroi, dat het geweldadig stelen van zulke kleine electronica al bijna een initiatieritueel aan het worden is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be