![]() |
Als ik rekening hou met ongeveer 3,6 miljoen Palestijnen komt dat ongeveer neer op
13,8 $ per Palestijn..... :? Waarom denk ik nu dat de gewone Palestijn zelfs die 13,8 $ nooit zal zien?.....:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad,in de HAMAS-klinieken,de HAMAS-politiekantoren,de HAMAS-sociale diensten kunnen de mensen geholpen worden.Daarom juist stemden ze vermoedelijk de partij aan de macht....... Maar dat rekensommetje leert al snel hoeveel geld er echt nodig is,gezien de non-performantie van de Palestijnse economie..... En nu hoor ik net op het nieuws dat er aanslagen gepleegd zijn door non-HAMAS organisaties tegen Israel.Dit toont de perverte natuur aan van de Palestijnse politiek.Ze zoeken rellen met Israel om ook subsidies te vangen van de vijanden van Israel. :roll: |
En Hamas weigert de aanslag te veroordelen, integendeel, ze noemen het 'zelfverdediging'. Hamas faalt hier in een belangrijke test om als volwaardig vredespartner behandeld te worden.
|
Citaat:
http://www.lovearth.net/therealcosto...tforisrael.htm |
Die steun aan Hamas is m.i. louter bedoeld om de VS nog meer in het harnas te jagen, zie ook weer de laatste uitspattingen van Ahmadinejad over Israël.
50 miljoen is een flink bedrag maar zal de Hamas-regering geen voet vooruit helpen. Verder denk ik ook niet dat Iran blijvend financiële steun zal bieden. Ik denk immers dat ze hun geld heel goed voor andere doeleinden kunnen gebruiken (een kernwapen dus). Daar moeten we ons veel meer zorgen over maken, vrees ik. Want Ahmadinejad en kernwapens: dat belooft niet veel goeds ... :( |
Citaat:
Laat ons zeggen dat Israel betere en betrouwbaarder vrienden,en aanzienlijk betere handelsrelaties ,heeft met de rest van de wereld... Israel exporteert echt wel meer dan wapens hoor...... |
Citaat:
Processed diamonds, high-technology and military products, and agricultural products are the major exports, followed by chemicals, pharmaceuticals, textiles, and apparel. |
Iran behoort niet meer tot de internationale gemeenschap van beschaafde landen, vermits zijn president een uitgesproken genocidaire politiek voert.
|
Na Iran schenkt ook Qatar 50 miljoen dollar. Eindelijk moeten de cadeaus niet altijd van dezelfde landen komen. Al is het in Iran's geval niet uit solidariteit maar uit blinde haat voor Israel en de VS.
|
De hypocrisie van de westerse wereld. Hamas komt demomcratisch aan de macht, omdat de bevolking hoopt op beterschap. De amerikanen stoppen met het storten van geld voor hun Israëlische vriendjes. De europeanen stoppen met het storten van geld omdat ze nog steeds niet in staat zijn hun 'schuld' in de jodenafslachtingen juist te ventileren. En ondertussen gaat het maar slechter en slechter...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat de Islamlanden het terrorisme steunen is niet nieuw. Het verschil is dat het nu openlijk gebeurd. In ieder geval beter dan dat de Europese Gemeenschap het deed met mijn centen, die bovendien onder Arafat en zijn PLO dan nog hoofdzakelijk op zwitserse rekeningen van de kopstukken terechtkwamen. Het kan gewoon niet dat ons geld gaat naar een partij die niet alleen het terrorisme niet afzweert en het gebruikt om onschuldige burgers op te blazen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be