![]() |
Ben je VOOR of TEGEN de invoering van de sharia in Belgie?
Ik ben TEGEN de invoering van de sharia in Belgie. En jij?
|
Ik ben TEGEN.
|
Hoe moet men op die dingen stemmen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dank u en hoe krijgt ge dat grijs kadertje met mijn vorige posting?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eens je 't door hebt kan je wat gaan prutsen met die commando's om bv stukje na stukje te beantwoorden ps. beter zo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tegen
|
Nogal éénvoudig. Ik ben tegen. De vraag lijkt mij echter niet echt aan de orde.
|
Citaat:
|
Zou Guy dan toch de sharia willen invoeren?
Citaat:
Guy heeft al zoveel beloofd, maar dat wist ik nog niet. Maar dat zal wel op niets uitdraaien. Alleen het Vlaams Belang zal voor stemmen! groetjes, Gerard Golsteyn. :cheer: |
Sharia?Mag toegepast worden , maar enkel op moslims, in moslim-landen.Wat we zouden kunnen doen, mischien, is dieven afkomstig uit moslim-landen naar hun land te sturen voor de afhakking van hun hand(en), voor de uitvoering van de straf dus.Ze mogen daarna wel niet meer terug komen.Ze zouden in staat zijn om een invaliedenpensioen aan te vragen!
|
Citaat:
Welke zottigheid drijft jou dat je dit zelfs maar durft te vr�*gen! |
Tegen, maar wel voor een aanpassing van de wet Lejeune en het invoeren van een effectieve levenslange celstraf zoals die in Nederland bestaat.
|
Het gaat me niet om de invoering "in België", de "echte" (niet de ingevoerde + nageslacht) die pretenderen te leven volgens de richtlijnen van de Islam mogen gerust op sharia-wijze berecht worden op de markten. Er komt veel volk naar kijken en het zal goed zijn voor de middenstand.
En een dief zonder handen moet maar leren stelen met zijn tanden. Na! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be