![]() |
EK korfbal
Doe hier gerust uw zegje over het Europees kampioenschap! Ik was vooral blij verrast te zien dat ook Cataloniƫ vertegenwoordigd is op dit EK, het moet dus mogelijk zijn om ook Vlaanderen te zien deelnemen aan een EK korfbal! Cataloniƫ is de laatste tijd in ieder geval goed bezig, recent de uitbreiding van de autonomie en nu nemen ze deel aan een officieel internationaal kampioenschap! We kunnen alleen maar blij zijn voor hen en hopen dat Vlaanderen straks het Catalaanse voorbeeld kan volgen!
|
Citaat:
De conservatieve Catalaans-nationalisten van de CiU hebben het op een akkoordje gegooid met de Spaansgezinden. De CiU en de PSOE (sociaal-democraten) hebben afgesproken om een zeer afgezwakte vorm van het 'Estatut' goed te keuren. In ruil zal de CiU de minderheidsregering van Zapatero recht houden. Vroeger waren het de links-nationalisten van het ERC die Zapatero aan een meerderheid hielpen, maar het ERC wou van geen afzwakking van het 'Estatut' weten. De CiU en de PSOE hadden het nochtans om Catalaans niveau goedgekeurd. Maar ik zal maar stoppen, want het is hier noch een communautair, noch een buitenlands subforum. |
Het enige wat mij eventueel zou kunnen boeien aan korfbal is het douchen achteraf.
Of doen dan de vrouwtjes plots niet meer mee? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: |
Zelfs al beginnen we over de douches achteraf, veel blijkt zo'n EK korfbal niet los te weken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be