![]() |
Eerlijkheid!
http://forum.politics.be/showthread.php?t=49845 Hug,wat is dat toch voor een partijdige boel op politics.be Moet men dan niet een beetje eerlijkheid hebben? Ik word daar soms niet goed van! Wat ben ik minder waard dan andere forumganger?
|
O.K. Niemand die dus eerlijk is hé ERG!!!!!! Het duveltje382 zal er mee moeten leren leven!!!! Maar ik trek hier wel lessen uit hoor!!!
|
Citaat:
In dat geval heb je misschien wel een beetje gelijk. Ik verdedig hier niks of niemand, maar ja, probeer maar eens een echte orde te scheppen in al hetgeen dat hier op een dag gepost wordt, om te lachen is het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat verbaast mij niet echt: wie zoekt een klankbord? Wie niet gehoord wordt, of wie een agenda heeft. Ik ben echt benieuwd naar je opmerkingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En eigenlijk vind ik dat jammer, want nuance vraagt uitleg. Ik geef graag verduidelijking bij een standpunt. Over een onderwerp. Ik begrijp ook dat het in de eerste plaats diegenen zijn die zich maatschappelijk onbegrepen voelen, die hun gram kwijt willen. En wat cybercafégezever in de goede zin van het woord is ook goed meegenomen. Wie een post begint over eerlijkheid, kan dan ook beter eerlijk antwoorden. Ik ben één en al oor (oog). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be