![]() |
Zou lombas een goede politicus zijn?
Tja, als we zo gaan beginnen... Dan mag ik er ook één :-D
http://forum.politics.be/showthread.php?t=8996 |
Beloof eens iets...
|
Citaat:
Drank, vrouwen, drugs, titels? Al-le-maal mogelijk als lombas het voor het zeggen heeft. |
Ik had eigenlijk nog de optie "Hij hangt me nu al de keel uit" willen toevoegen...
|
Citaat:
"Alles is mogelijk met mij aan het roer!" Gij gaat het helemaal maken. |
Ge stemt zelf 'ander'.
Moeten daar parlementaire vragen over gesteld worden of gaat ge dat uit vrije wil verklaren? |
Citaat:
Een onbeperkte voorraad van uw favoriete sterke drank komt uw richting uit. De staat koopt de fabriek daarvan om jou en je nazaten er het eeuwige Keurmeesterschap over te verlenen. Als bonus krijg je ook de rang van Kapitein-Regent van de gemeente waar je woont. |
Citaat:
|
Citaat:
Dienstbetoon, postjes verdelen, sterke drank... Ik zei het al; voor de politiek geboren. |
Euh, liever niet nee...
Gewoon omdat ik zin had om daarop te klikken :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag ik ook even opmerken dat iedereen die hier "nee" stemt of "bwoh", wordt genoteerd? Dank u.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik uwe minister van landsverdediging mag worden, ja.
|
Lombas heeft reeds een eigen stadsstaat en een eigen religie uit de grond gestampt, dus politicus spelen moet dan ook wel kunnen.
|
Aangezien hij toch zo graag over zichzelf bezig is zou ik zeggen van ja.
|
Lombas hangt mijn voeten uit, maar dat staat er niet in dus heb ik "nee" gestemd. Te veel gefocusd op amigocratie. En als je het zelf niet kan dan is het het niet waard om te doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be