Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   MP3-moord (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=126)
-   -   "Video beelden" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=49919)

Lincoln 19 april 2006 16:04

"Video beelden"

Die worden vrijgegeven zonder de incident zelf af te beelden, bron: vtm.

http://www.vtm.be/asx/index.php?/het...rd_cam_beelden

Die jongeren lijken mij gewoon pubers te zijn ,hoe zij in staat om een moord te beramen voor een mp3 is mij een raadsel, een tijdje geleden was er hier in antwerpen "autoradio's" stelen zoals de pest,.

baarle 19 april 2006 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 1665272)
Die worden vrijgegeven zonder de incident zelf af te beelden, bron: vtm.

http://www.vtm.be/asx/index.php?/het...rd_cam_beelden

Het lijkt me meer dan genoeg voor hun onmiddellijke omgeving (ouders, broers, buren...) om ze te herkennen.

Lincoln 19 april 2006 16:28

Dit is de hele reportage van het nieuws wie daar geintereseerd is kan hierop klikken of zelf naar vtm.be surfen: http://www.vtm.be/asx/index.php?/het...rd_cam_beelden

doremi 19 april 2006 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1665287)
Het lijkt me meer dan genoeg voor hun onmiddellijke omgeving (ouders, broers, buren...) om ze te herkennen.

Idd en het feit dat ze nog niet aangegeven zijn (want de identiteit is nog onbekend) betekend dat zij door hun gehele omgeving worden beschermd! Niemand kan zeggen dat hij/zij deze beelden niet heeft gezien en voor mensen die deze 2 criminelen kennen zijn ze duidelijk genoeg.

Lincoln 19 april 2006 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 1665471)
Idd en het feit dat ze nog niet aangegeven zijn (want de identiteit is nog onbekend) betekend dat zij door hun gehele omgeving worden beschermd! Niemand kan zeggen dat hij/zij deze beelden niet heeft gezien en voor mensen die deze 2 criminelen kennen zijn ze duidelijk genoeg.

U baseerd zich op geruchten een negatieve-insinuaties! Hoe kan een heel de gemeenschap en omgeving dat doen ??

baarle 19 april 2006 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 1665476)
U baseerd zich op geruchten een negatieve-insinuaties! Hoe kan een heel de gemeenschap en omgeving dat doen ??

Stel: die gasten wonen naast u. Gaat gij ze aangeven?

doremi 19 april 2006 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 1665476)

Ik begrijp dit antwoord niet, herschrijf het eens in correct nederlands.

doremi 19 april 2006 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1665480)

Bijvoorbeeld, maar ook familie, winkeliers enz. Die gasten moeten toch wel ergens wonen en in de wijk gekend zijn. Wanneer ik morgen zo op televisie verschijn ben ik binnen het uur aangegeven.

Lincoln 19 april 2006 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 1665489)
Ik begrijp dit antwoord niet, herschrijf het eens in correct nederlands.

Het is duidelijk genoeg als u zich wat minder arrogant stelt!

Lincoln 19 april 2006 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1665480)

Als ik daar zeker van ben, waarom niet!

baarle 19 april 2006 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 1665497)
Als ik daar zeker van ben, waarom niet!

OK, dat is duidelijk.

Ge riskeert geen problemen met de familie of de buurt of zo?

doremi 19 april 2006 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 1665493)
Het is duidelijk genoeg als u zich wat minder arrogant stelt!

Ik begrijp dat tekstje echt niet, mijn excuses

"U baseerd zich op geruchten een negatieve-insinuaties! Hoe kan een heel de gemeenschap en omgeving dat doen ??"

Wat bedoel je hiermee?

Lincoln 19 april 2006 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 1665501)
Ik begrijp dat tekstje echt niet, mijn excuses

"U baseerd zich op geruchten een negatieve-insinuaties! Hoe kan een heel de gemeenschap en omgeving dat doen ??"

Wat bedoel je hiermee?

Citaat:

Wat u hierboven gesteld heeft.

Lincoln 19 april 2006 17:55

Deze stelling hierboven op wat baseerd u zich?? Kan een hele gemeenschap deze twee misdadigers verbergen zoals u hierboven stelde ??

doremi 19 april 2006 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 1665518)
Wat u hierboven gesteld heeft.

Ik zal even zeggen wat ik daar schrijf, deze jongeren worden duidelijk door hun nabije omgeving beschermd. het kan toch niet dat na het vertonen van deze beelden niemand uit hun dagelijkse omgeving deze jongeren heeft herkend? Daarmee moet je het toch eens zijn?

baarle 19 april 2006 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 1665523)
Deze stelling hierboven op wat baseerd u zich?? Kan een hele gemeenschap deze twee misdadigers verbergen zoals u hierboven stelde ??

We hebben toch al gezien dat een hele buurt zich (gewelddadig) verzet als de politie een Marokkaanse dief wil aanhouden?

doremi 19 april 2006 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 1665523)

De mensen waarmee zij regelmatig contact gehad hebben moeten hen herkend hebben en beschermen hen dus op dit ogenblik, zolang er geen sprake is van een identiteit blijf ik bij die stelling.

Lincoln 19 april 2006 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 1665525)
Ik zal even zeggen wat ik daar schrijf, deze jongeren worden duidelijk door hun nabije omgeving beschermd. het kan toch niet dat na het vertonen van deze beelden niemand uit hun dagelijkse omgeving deze jongeren heeft herkend? Daarmee moet je het toch eens zijn?

Een hoe kan deze omgeving weten dat juist deze twee de moord hebben gepleegd??

Lincoln 19 april 2006 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1665526)
We hebben toch al gezien dat een hele buurt zich (gewelddadig) verzet als de politie een Marokkaanse dief wil aanhouden?

Een waar hebt u dat gezien??

doremi 19 april 2006 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 1665545)
Een hoe kan deze omgeving weten dat juist deze twee de moord hebben gepleegd??

LOL:lol: :lol: :lol: Jij bent wel een lolbroek, door ongeveer 100 getuigenissen!! Genoeg voor meneer??? En door het videofilmpje op alle journaals en ettelijke websites, waarbij in dit filmpje de daders worden aangeduid met twee dikke rode pijlen! Ik maak wel een uitzondering voor de blinden uit hun omgeving:lol: :twisted: !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be